فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) در گفت و گو با بسیج:
سرهنگ غلامعلی کمالزاده گفت: غبار فتنه کشور را گرفته بود به طوریکه دل مقام معظم رهبری به درد آمد ولیکن بسیجیان همراه با آحاد مردم بصیرت لازم را کسب کردند و غبار فتنه از کشور زدوده شد.
کد خبر: ۸۵۹۶۸۴۱
|
۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱
بسیجیان با بهره گیری از بصیرت غبار فتنه در کشور را زدودند

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ غلامعلی کمالزاده در گفت و گو با خبرنگار بسیج در خصوص نقش بسیج در مبارزه با فتنه گران اظهار داشت: مقام معظم رهبری در دیدار خود با دانشجویان و دانش آموزان بارها بر موضوع بصیرت تاکید داشتند.

وی افزود: در هر مقطعی از زمان که انقلاب اسلامی به بسیجیان تکیه کرد موجب عزت و نقش آفرینی کشور شد چراکه در طول تاریخ برکاتی بسیار و تحولاتی سرنوشت ساز توسط بسیجیان صورت گرفته است.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) ضمن اشاره به تشکیل بسیج به فرمان امام(ره) چنین گفت: زمانی که رهبرکبیر انقلاب با تیزبینی بسیار متوجه شدند تمامی فتنه گری ها و جریانات ضد انقلابی توسط لانه جاسوسی اتفاق می افتد دستور تسخیر آن را توسط دانشجویان دادند که سرانجام موفق به تصرف آن شدند.

وی در ادامه گفت: مجددا نیز به پیشنهاد امام(ره) و شهید بهشتی جهاد سازندگی ایجاد شد و زمانی که براثر رژیم طاغوت بسیاری از مناطق کشور آسیب دیده بودند توسط بسیجیان محرومیت زدایی شد و در دفاع مقدس نیز با تکیه بر بسیجیان شاهد پیروزی کشور در جنگ هشت ساله شد.

کمالزاده با اشاره به فتنه 88 عنوان کرد: غبار فتنه کشور را گرفته بود به طوریکه دل مقام معظم رهبری به درد آمد ولیکن بسیجیان همراه با آحاد مردم بصیرت لازم را کسب کردند و غبار فتنه از کشور زدوده شد.

فرمانده سپاه امام حسین(ع) زدودن غبار فتنه و تکفیری ها را هدف شرکت در این رزمایش دانست و افزود: با توجه به اینکه در آستانه هفته بسیج که عزت و اقتدار بسیج در شرایط کنونی نقاط صفر مرزی ما گسترش پیدا کرده است به این هدف و شعار که بسیج دست قدرت خداست غبار فتنه و تکفیری ها را کم خواهیم کرد.

وی در خصوص حضور جوانان در منطقه و علت حضور آن ها چنین گفت: اگر ما عاشورایی، ولایتی و حسینی هستیم درکنار دفاع از ناموس امام حسین(ع) باید در رکاب ولی فقیه در هر نقطه از جهان نیز حضور داشته باشیم و بسیجی وار وارد عمل شویم.

کمالزاده در پایان منظور از بسیجی وار انجام دادن کارها این است گفت: منظور این است که با اعتقاد و ایمان راسخ، تکلیف مدار بوده و با لبیک به فرمان ولی فقیه، حسینی وار و عاشورایی مسیر دفاع از انقلاب اسلامی طی شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها