خبرهای داغ:
ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) سپاه استان قم در بیانیه ای به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج، اعلام کرده است: ما بسیجیان با قلبی سرشار ازعشق عاشورایی در سالگرد این رخداد با برکت یعنی صدور فرمان امام خمینی مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفان با سالار شهیدان و علمدارش پیمان می‌بندیم که لحظه‌ای از مجاهدت و تلاش در راه اهداف الهی این نظام اسلامی دست نکشیم.
کد خبر: ۸۵۹۶۸۴۶
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در ابتدای این بیانیه آمده است:ملت سرافراز ایران، همانگونه که می‌دانید 5 آذر یاد آور پیوند عشق الهی و شور جوانی و بنیان نهادن یکی از نهال های انقلاب است.در این روز امام امت، شاکله ی تفکری را پایه نهادند که نهال آن مدت ها به خون آبیاری شده بود.

در این بیانیه اضافه شده است: بسیج، این لشکر عاشورایی، در گذر زمان، چنان در تمام عرصه ها حضور چشمگیر داشته است که هم اکنون نام و نشان آن در ذهن‌ها و دل‌ ملت های مسلمان به نیکی نقش بسته و هر گوشه ای از این کشور اسلامی با برکت نشانی از مجاهدت‌های مخلصانه آن را در چهره خودبه تاریخ می‌نمایاند.
ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) در این بیانیه با بیان اینکه این تفکر پاک، با بهره گیری از راه، رسم و منش مولای متقیان علی(ع) با بصیرت، تلاش و حضور به موقع در صحنه یکی از بازیگران اصلی میدان های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و جهادی بوده است و حقا که بسیجی خستگی را خسته کرد، خاطرنشان شده است: دشمن دون با واهمه از این تفکر و منش عاشورایی و تاثیر گذاری و همه گیری آن همواره در صدد تضعیف آن بوده و هر روز این دشمنی را به نحوی بروز می دهد.
ادامه این بیانیه حاکیست: زمانسران نهضت آزادی به ما برچسب چریک زدند، زمان لیبرال های غرب زده برچسب منافق، الان هم انقلابیون وا داده و خسته برچسب افراطی و تندرو، هر قدمی که در راه خدا و بندگان مستضعف او برداشتیم، برچسب بارانمان کردند. حالا روزی 10 برچسب دریافت می‌کنیم. اما دلسرد نباشید، حاشا که بسیجی میدان را خالی کند(شهید همت)
در این بیانیه با اشاره به آیه 173 سوره آل عمران "الَّذِينَ قَالَ لَهُمُ النَّاسُ إِنَّ النَّاسَ قَدْ جَمَعُواْ لَكُمْ فَاخْشَوْهُمْ فَزَادَهُمْ إِيمَانًا وَقَالُواْ حَسْبُنَا اللّهُ وَنِعْمَ الْوَكِيلُ" آمده است:در این برهه مهم و تاثیرگذار تاریخی که دشمن شمشیر را از رو بسته است، با همت جوانان غیور این مملکت اسلامی شاهد پیشرفت های شگرفی در انواع فناوری های تعیین کننده جهانی هستیم: آیا این افتخارات جز با تلاش،توکل به خدا، عشق به حفظ شاکله اسلامی وانجام وظایف محوله الهی آفریده شده است؟ آیا منش چمران ها ،شهریاری ها و احمدی روشن ها چیزی جز تفکر و منش بسیجی بوده است؟
ناحیه مقاومت امام حسین(ع) سپاه استان قم در بیانیه هفته بسیج خود اعلام کرده است: ملت حماسه آفرین ایران اسلامی، ما بسیجیان ناحیه امام حسین علیه السلام با قلبی سرشار ازعشق عاشورایی در سالگرد این رخدادبا برکت یعنی صدور فرمان امام خمینی مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفان با سالار شهیدان وعلمدارش پیمان می‌بندیم که لحظه‌ای از مجاهدت و تلاش در راه اهداف الهی این نظام اسلامی دست نکشیم و دوشادوش شما ملت انقلابی در مبارزات عصر حاضر سلحشورانه برزمیم و پیش قراولان جان برکف این مسیر مقدس باشیم و همچون یاران ابا عبد الله با لبیک به حسین زمان خود فداییان دلباخته ولایت باشیم.

چراکه ازبن دندان باورداریم که کل یوم عاشورا وکل ارض کرببلا……
ما همان نسل جوانیم که ثابت کردیم در ره عشق جگردارتر از صد مردیم
هر زمان یاد خمینی به سر افتد ما را دور سید علی خامنه ای می گردیم
اللهم صلِّ و سَلِّم علی محمد و آل محمد و ایّد و انصُر و احفُظ سیدنا القائد الامام الخامنه‌ای



ارسال نظرات