خبرهای داغ:
چند خبر کوتاه از ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) قم؛
تشکیل قرارگاه صالحین حوزه شهید ابراهیمی، نشست روشنگری مسجد مهدیه، دوره آموزش عادی به فعال و نشست منتظران موعود(عج) اخبار کوتاه ناحیه بسیج امام حسین(ع) را تشکیل می دهد.
کد خبر: ۸۵۹۶۸۵۱
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، مسئولان تعلیم تربیت حوزه شهید ابراهیمی به منظور بررسی وضعیت صالحین و کیفی سازی حلقه ها در قالب قرارگاه صالحین گردهم آمده و به بحث و بررسی پیرامون گفتمان ولایت و نحوه پیاده سازی آن در حلقه ها پرداختند.

همچنین در نشست روشنگری که در مسجد و پایگاه مهدیه حوزه دو شهید قربانی و به منظور آگاهی بخشی به عموم مردم در خصوص خطرات و آسیب های شبکه های اجتماعی، دجالواره و نیز جلوگیری از آسیب رساندن به بسیجیان و خانواده های آنها برگزار شد، حجت الاسلام فتحی به ایراد سخن پرداخت.

تشکیل دوره عادی به فعال بسیجیان در حوزه شهید ورزنده

100 بسیجی حوزه چهار شهید ورزنده در دوره دو روزه عادی به فعال شرکت کردند و با حضور کوهی معاون عملیات ناحیه با سلاح، پدافند غیر عامل و سایر آموزه ها آشنا شدند.

نشست منتظران حوزه شش حضرت فاطمه(س)

نشست منتظران موعود(عج) پایگاهزهرای اطهر(س)حوزه شش حضرت فاطمه(س) با موضوع سبک زندگی اسلامی ایرانی توسط سرمربی حوزه برگزار شد.

در این نشست که با حضور حلقه های تربیتی متربیان به همراه مربی و سرگروههای پایگاه برگزار شد، سرمربی حوزه به سوالات متربیان پاسخ داد..



ارسال نظرات