خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) قم:

بسیجیان طلایه داران اقتصاد مقاومتی و مبارزه با استکبار جهانی اند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) سپاه استان قم گفت: دیگر جای توجیه نیست که از این ظرفیت بسیج استفاده نشود، چرا که " بسیجیان طلایه داران اقتصاد مقاومتی و مبارزه با استکبار جهانی " هستند.
کد خبر: ۸۵۹۶۸۸۲
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹

محمد علی مختاران محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم طی سخنانی با بیان اینکه بسیج یادگار امام و شهداء است، اظهار کرد: بسیج سرباز نائب امام زمان (عج) است که بزرگترین و مهم ترین ویژگی اش ایثار و اخلاصپ است که امام خمینی (ره) نیز در این باره فرمودند "بسیج مصداق کامل ایثار و خلوص و فداکاری و عشق به ذات مقدس حق و اسلام است".

وی با اشاره به اینکه بسیجیان با همین روحیه ی اخلاص و ایثارشان در زمان ها و صحنه های مختلف پیروز میدان بوده اند، ابراز کرد: بسیج به صورت الگویی از استکبار ستیزی و دفاع از مظلومین و محرومین جهان مطرح شده است و اگر امروز کشور سوریه در مقابل تروریست ها موفق شده به خاطر ایجاد تشکل بسیج مردمی آن ملت است که نشأت گرفته از بسیج مستضعفین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که الگویی در سطح جهان می باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) قم افزود: امروزه قطعاً بسیج و تفکر بسیجی راهی مطمئن جهت جلوگیری از تحریف خط امام و شهدا و مقابله با نفوذ دشمن و افکار پلید استکبار است.

وی با بیان اینکه جوانانی که امروزه در بسیج هستند، حتی از برخی خواص جامعه اولاتر می باشند، خاطرنشان کرد: هر سازمان و نهادی که به بسیج، ایمان و اعتقاد داشته باشد، از ظرفیت های موجود آن در جامعه استفاده کرده و دغدغه های مقام عظمای ولایت را در خصوص موضوعات مطرح شده از سوی ایشان عملی می سازد.

مختاران با اشاره به اینکه ما امروزه به عنوان متولیان بسیج در موضوعاتی که تأکیدات مقام معظم رهبری برآنست، مثل اقتصاد مقاومتی، مسائل فرهنگی و جریان، دغدغه داریم، ادامه داد: اینطور نشود که به مانند ابتدای دفاع مقدس، مسئولین و دستگاها، به جوانان بسیجی اعتقادی نداشته باشند و از این ظرفیت عظیم مردمی استفاده نشود.

وی افزود: در سالهای گذشته بعد از فرمان مبارک مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و جهاد اقتصادی، این جوانان بسیجی بودند که توانستند صحنه های بسیار زیبایی را بیافرینند و در جهت رفع دغدغه های معظم له و رفع برخی از مشکلات مردم بدون هیچ چشم داشتی، نهایت تلاش و کوشش را داشته باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) سپاه استان قم تأکید کرد: دیگر جای توجیه نیست که از این ظرفیت بسیج استفاده نشود، چرا که " بسیجیان طلایه داران اقتصاد مقاومتی و مبارزه با استکبار جهانی " هستند.

وی با اشاره به همدلی و هم زبانی بین سازمان ها و نهاد های مختلف و مردم خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت عظیم بسیج و جوانان استفاده شود، ما شاهد دستورالعمل های اجرایی که از پتانسیل بسیج در این زمینه استفاده شود نبوده ایم و حتی در سطوح بالاتر نیز به جهت اجرایی نشدن دستورات، متأسفانه شاهد کارشکنی افراد در سطوح پایین تر نیز بوده ایم.

مختاران با بیان اینکه در حساس ترین زمان نظام انقلاب اسلامی قرار داریم، بیان نمود: در صحنه های مختلف و موضوعات گوناگون که برای نظام محوری است، نیاز به هماهنگی های بیشتر از سوی متولیان امر می باشیم .

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "حضور شما بسیجیان در صحنه های انقلاب دشمن را مأیوس کرد " گفت: درخصوص نفوذ از طریق برجام، بسیجیان با الگو گیری از فرمانده معظم کل قوا نخواهند گذاشت که شیطان بزرگ در کشورما نفوذ کندو البته نقش دولت دراین زمینه بسیارحساس است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) با بیان آنکه نفوذ وقتی اتفاق میافتد که در جامعه کمتر به مردم خدمت کنیم، ابراز کرد: در مسائل اقتصادی که تاکید معظم له بر نگاه به درون کشور می باشد ، نباید امید واهی به بیرون و به کشورهایی مانند آمریکا که نماد ا ستکبار است داشته باشیم.

وی در پایان با تأکید بر اینکه نفوذ تنها از طریق موضوعات اقتصادی نیست، بلکه عرصه های فرهنگی را نیز شامل میشود، تصریح کرد: نباید معیار ها و ارزش ها در جامعه و مراکز فرهنگی به خصوص دانشگاه ها جابجا گردد و کار ضد فرهنگی را با فرهنگی اشتباه بگیریم.



ارسال نظرات
آخرین اخبار