خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشرویه با بیان اینکه بیش از صد برنامه فرهنگی، ورزشی وبصیرتی در هفته بسیج برگزار خواهدشد، گفت: کنگره بزرگ سرداران شهید و 154 شهید شهرستان بشرویه بهمن ماه برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۹۶۸۹۳
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، رمضانعلی فرح بخش ثانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشرویه در نشست خبری تشریح برنامه های هفته بسیج از برگزاری یادواره شهدا در سال جاری خبر داد و گفت : کنگره بزرگ سرداران شهید و 154 شهید شهرستان بشرویه بهمن ماه برگزار می شودو یادواره های برگزار شده تا زمان برگزاری این کنگره به 20 یادواره خواهد رسید.

وی با بیان اینکه نقش بسیج از ابتدای تشکیل این نهاد مقدس تا کنون، بارز و مشخص است، گفت: مردم پس از پیروزی انقلاب اسلامی در نهاد بسیج داوطلبانه وارد شدند و با تمام توان از ارزش های انقلاب اسلامی دفاع کردند.

فرحبخش ثانی با اشاره به عنوان شعار محوری هفته بسیج امسال افزود:" بسیج دست قدرت خداست" شعار محوری هفته بسیج در سال جاری است.

وی خاطر نشان کرد: امروز شاهدیم بسیج در عرصه های مختلف کشور اعم از اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی نقش افرین بوده و بسیجیان بدون هیچ چشم داشتی تلاش می کنند.

فرمانده سپاه بشرویه با تاکید بر اینکه باید قدردان نظام مقدس و تلاش های بسیجیان باشیم هم گفت: هر روز بر عزت و افتخار بسیجیان افزوده می گردد که نشان از تلاش و مجاهدت بسیجیان جان برکف دارد.

وی در ادامه از برگزاری بیش از 18برنامه شاخص در هفته بسیج شهرستان بشرویه خبر داد و گفت: در راستای تجلیل و قدردانی از حماسه آفرینی های شهدای گرانقدر ، بسیجیان سلحشور، ایثارگران و رزمندگان جان بر کف بیش از 100 برنامه در هفته بسیج در شهرستان بشرویه برگزار می شود.

فرح بخش دیدار با امام جمعه شهرستان و همایش ائمه جمعه و جماعات را سر آغاز برنامه های هفته بسیج نام برد وگفت: دیدار با امام جمعه و همایش بزرگ ائمه جمعه،جماعات،هیت امنا و فرماندهان پایگاه ها و حوزه های مقاومت اولین برنامه هفته بسیج است.

فرمانده سپاه بشرویه افزود: حضور بسیجیان در مراسم نماز عبادی سیاسی جمعه و میقات الصالحین وسخنرانی فرمانده بسیج شهرستان قبل از خطبه های نماز از برنامه های دومین روز هفته بسیج در شهرستان بشرویه می باشد.

وی از برگزاری 5 یادواره شهدا در هفته بسیج خبر داد و گفت: یادواره سردار شهید عبدالله زاده و شهدای پایگاه امام علی یادوراه شهدای حوزه فاطمه الزهرا، شهدای دانش آموز، شهدای پایگاه مقاومت بسیج امام حسین و شهدای پایگاه امام حسن عسکری در روستای فتح آباد در طول هفته بسیج برگزار می شود.

فرحبخش با اشاره به برگزاری همایش گرامیداشت علامه مرحوم ملاعبدالله بشروی گفت: سالروز وفات علامه جلیل القدر شهرستان بشرویه مرحوم ملاعبدالله بشروی به روز شهرستان بشرویه نام گرفته که این همایش روز جمعه برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه بشرویه با دعوت از عموم مردم افزود: دعوت از سخنرانان و اساتید کشوری، رونمایی از کتاب " مقدس اردبیلی ثانی" ، رونمایی از تندیس چهره ملاعبدالله بشروی از جمله برنامه های شاخص در این مراسم خواهد بود.

وی در ادامه از افتتاح کارگاه های اقتصاد مقاومتی خبر دادو گفت:بازدید و افتتاح کارگاه های اقتصاد مقاومتی از برنامه خای شاخص هفته بسیج در بشرویه است.

فرحبخش با اشاره به دیگر برنامه های در نظر گرفته شده گفت: نشست هم اندیشی امران به معروف و ناهیان از منکر، افتتاح سالن چند منظوره 9 دی، همایش نهضت ما زنده ایم، محفل انس با قران، نشست بصیرتی و روشنگری ، عطر افشانی مزار شهدا، همایش کتابخوانان و تجلیل از کتاب خوانان فعال بسیجی و برگزاری مراسم خطبه خوانی حضرت زینب از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده است.

فرمانده سپاه بشرویه با تاکید بر برگزاری باشکوه تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان در همایش شکوه ایستادگی گفت: در سالروز تشکیل بسیج، همایش بزرگ شکوه اقتدار با حضور با شکوه بسیجیان در محل هیت صاحب الزمانی برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها