خبرهای داغ:
اهم برنامه های ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) سپاه استان قم در هفته بسیج توسط فرمانده تشریح شد.
کد خبر: ۸۵۹۶۹۰۹
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰

محمد علی مختاران محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم طی سخنانی با اشاره به شعار محوری هفته بسیج امسال تحت عنوان"بسیج دست قدرت خدا" اظهار کرد: هفته بسیج فرصت مناسبی جهت تبیین توانمندی ها و ظرفیت های بسیج درجهت جلوگیری از نفوذ دشمن، تقویت روحیه استکبار ستیزی، تبیین اقتصاد مقاومتی و معرفی بسیج در توسعه آن می باشد.

وی با بیان اینکه برنامه های این ناحیه در هفته بسیج در سطح ناحیه، حوزه ها و پایگاهها برگزار می شود، ابراز کرد: 30 برنامه محوری از سوی پایگاه ها و حوزههای مقاومت این ناحیه در نظر گرفته شده که از جمله میتوان به نشست های بصیرتی، برگزاری کارگاه های اقتصاد مقاومتی، میقات صالحین، هیئت عاشقان ولایت، برگزاری یادواره های شهداء، دیدار با خانواده های معظم شهداء، برگزاری نمایشگاه کتاب و برنامه های دیگر اشاره کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) سپاه استان قم در ادامه با توجه به عناوین نام گذاری شده در ایام بسیج و موضوع نفوذ آمریکا و استکبار ستیزی به برگزاری همایش بزرگ بسیجیان این ناحیه تحت عنوان "بسیج ، بصیرت و استکبار ستیزی" اشاره کرد و افزود: این همایش با سخنرانی مهندس امیر آبادی نماینده مردم شریف قم در مجلس شورای اسلامی بعد از نماز مغرب و عشاء در روز شنبه 30 آبان ماه سال جاری در مسجد شهدای زاویه قم برگزار خواهد شد.

وی به برگزاری نمایشگاه محصولات فرهنگی در طول هفته بسیج در شبستان کاظمین واقع در مسجد مقدس جمکران اشاره و خاطرنشان کرد: در روز یکم آذر که تحت عنوان بسیج، خودکفایی و اقتصاد مقاومتی نامگذاری شده، این ناحیه چندین برنامه بسیج سازندگی را خواهد داشت که ازجمله آنها میتوان به افتتاح پروژه های محرومیت زدایی که یکی ازآنها مسجد صاحب الزمان روستای مراد آباد شهر قنوات باشد اشاره کرد. .

مختاران درپایان افتتاح منازل یکی از محرومین و مرمت و بازسازی آن منزل در قالب پروژه های محرومیت زدایی در منطقه چهارمردان و افتتاح کارگاه قارچ و بلدرچین را از دیگربرنامه های این ناحیه عنوان و تصریج کرد: در هفته بسیج، افتتاح دو پایگاه حضرت زهرای اطهر(س) و صاحب الزمان(عج) را دراین ناحیه خواهیم داشت.



ارسال نظرات
پر بیننده ها