رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان خبر داد:

تمدید مهلت دومین جشنواره سرودهای حماسی و انقلابی بسیج

مهلت ارایه آثار به دومین جشنواره سرودهای حماسی و انقلابی بسیج تا دهم آذرماه تمدید شد.
کد خبر: ۸۵۹۶۹۱۹
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، عظیم دشتی، در جلسه انجمن آواها و نواهای بسیج هنرمندان استان اردبیل اظهار کرد: دومین جشنواره سرودهای حماسی و انقلابی بسیج با موضوعات همبستگی و انسجام اسلامی در حمایت از مقاومت اسلامی، وحدت اسلامی و مقابله با اندیشه‌های تکفیری، بسیج، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی، بصیرت در مواجهه با فتنه 9 دی (سالروز بصیرت) و سبک زندگی ایرانی، اسلامی برگزار می‌شود.

وی افزود : شناسایی استعدادهای جدید، جوان، خلاق و متعهد و برنامه‌ریزی برای رشد آنها، گشودن دریچه‌های تازه در رویکرد سرود و موسیقی و ترانه و ایجاد بسترهای همکاری با دیگر هنرها، ایجاد بستر مناسب جهت ارتقاء و گسترش سطح علمی و فعالیت گروه‌های سرود بسیج و کمک به فرآیند تولیدات هنری از اهداف برگزاری دومین جشنواره سرودهای حماسی و انقلابی بسیج می باشد.

دشتی با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار تا دهم آذر ماه سال‌جاری تمدید شده است گفت: 20 آذرماه آثار ارایه شده به دبیرخانه جشنواره داوری خواهد شدو آثار منتخب جشنواره استانی به دبیرخانه کشور تا 30 آذرماه انجام خواهد شد و مرحله کشوری جشنواره نیمه اول بهمن ماه 94د رتهران برگزار میشود.

وی با بیان اینکه براساس رأی هیئت داوران به برگزیدگان اول تا سوم در هر بخش جوایز ارزنده‌ای تعلق می‌گیرد، افزود: اعضای گروه‌های شرکت‌کننده باید از برادران باشند و تمامی آثار از طریق کانون‌های بسیج هنرمندان در سطح شهرستان‌ها جمع‌آوری و به بسیج هنرمندان استان‌ها ارسال می‌شود تا مورد بازبینی قرار گیرد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: آثار ارائه شده با موضوعات مطرح شده نباید در گذشته در جشنواره و مسابقه با مناسبتی دیگر اجرا شده باشند و همچنین شرکت‌کنندگان اعم از همسرایان، نوازندگان، خوانندگان و اعضای گروه‌ها باید عضو بسیج هنرمندان بوده و از طریق کانون‌های هنر بسیج کد دریافت کرده باشند.

وی با اشاره به اینکه در اجرای آثار با توجه به موضوعات ارزشی در تمامی مراحل از تولید تا اجرا شئونات هنر فاخر با اندیشه‌های بسیجی در نظر گرفته می‌شود، اضافه کرد: طرح‌های جدید و نوآوری در این زمینه دارای امتیاز ویژه است و آثار برگزیده جشنواره‌های استانی مورد حمایت سازمان مرکزی قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل ادامه داد: علاقمندان به شرکت در جشنواره می‌توانند آثار خودشان را در یک لوح فشرده به دبیرخانه جشنواره واقع در اردبیل، خیابان شهید مطهری، ساختمان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان بسیج هنرمندان استان ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 04533253985 تماس گیرند.

ارسال نظرات