به مناسبت هفته بسیج:

دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد با فرماندار این شهرستان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد به اتفاق پرسنل این ناحیه با فرماندار بهاباد دیدار کردند.
کد خبر: ۸۵۹۶۹۲۷
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از  بهاباد؛ همزمان با فرارسیدن هفته بسیج، فرمانده و پرسنل ناحیه مقاومت بسیج بهاباد با فرماندار دیدار و گفتگو کردند.

فرماندار بهاباد در این دیدار ضمن تبریک هفته بسیج، تفکر بسیج را نشأت گرفته از اسلام ناب محمدی(ص) عنوان نمود و گفت: در طول تاریخ بعثت انبیاء، همواره این تفکر ترویج شده است؛ چون هدف از بعثت انبیاء رساندن انسان ها به قرب الهی است.

وی تصریح کرد: این تفکر، توسط حضرت امام خمینی(ره) احیاء شد.

"عباس اقبال" بسیج را فراتر از یک تشکیلات دانست و گفت: بسیح بعنوان یک تفکر ناب، عواید زیادی را نصیب بشریت نموده است؛ بسیج شجره طبیه ای است که هرلحظه در حال میوه دادن است؛ هدف این تفکر رساندن انسان به آسایش در دنیا و سعادت اخروی است.

وی با بیان اینکه رسیدن به اهداف بسیج جز با خودسازی ممکن نیست گفت: این هدف متعالی انسان متعالی می خواهد.

اقبال سپس به بعضی از مصداق های تفکر بسیج اشاره کرد نمود و گفت: زیر بار ظلم نرفتن، استکبارستیزی، استقلال طلبی، داشتن عزت نفس، توجه به حریت و آزادی انسان، خدمت به همنوع و عاشق مردم بودن، شهادت طلبی و نترسیدن از مرگ، تفکری بسیجی است.

اقبال، اظهار داشت: دشمنان با آن همه کینه ای که با ما دارند جرأت اینکه نگاه چپ به کشور بکنند ندارند؛ چون ملت ما بسیجی است.

وی تصریح کرد: دشمن با ترساندن مردم کار خود را پیش می برد و چون در کشور ما تفکر بسیجی وجود دارد مردم از آنها ترسی ندارند.

عالی ترین مقام اجرایی شهرستان بهاباد به شکست های دشمنان در کشور اشاره نمود و گفت: دشمنان به این نتیجه رسیدند که این شکست ها به خاطر وجود تفکر بسیج است و لذا می خواهند از طریق جنگ نرم این تفکر را که در ذهن و قلب مردم جای گرفته از بین ببرند.

وی ادامه داد: اینطور نیست که ما در مقابل جنگ نرم دشمن ساکت بنشیم و انفعالی عمل کنیم؛ ما هم با قدرت ولایت برای دشمن جنگ نرم طراحی می کنیم و به او حمله می کنیم و امروز این تفکر بسیج در اقصی نقاط دنیا راه پیدا کرده است.

اقبال به دست بالای  ایران نسبت به قدرت دشمن اشاره نمود و بیان داشت: اگر بخواهیم قدرت نظامی و تجهیزات دشمن را ببنیم، می بینیم که تجهیزات آنها از ما بیشتر است؛ اما برتری ما نسبت به آنها به خاطر تفکر بسیجی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد در ابتدای این دیدار برخی از فعالیت ها و برنامه های هفته بسیج را بیان نمود.

 

ارسال نظرات