فرمانده سپاه کوثر در سخنان پیش ازخطبه های نمازجمعه:
بایستی مراقب بود تا دشمن باسوء استفاده ازمسئله برجام با حضور خود در ایران اسلامی نفوذ علنی و آشکار خود را رقم نزند.
کد خبر: ۸۵۹۶۹۲۸
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر، سرهنگ دوم پاسدار بیژن راعی، فرمانده سپاه ناحیه کوثر در اولین روز از هفته مبارک بسیج، طی سخنانی پیش از خطبه های امروز نماز جمعه اظهار کرد: تلاش دشمن برای نفوذ فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ... به ایران اسلامی را از جمله اهداف این روز های استکبار جهانی عنوان کرد و گفت: فتنه های بسیاری از جمله جنگ تحمیلی، انتخابات دوم خرداد 1376، فتنه انتخاباتی 1388 از سوی دشمنان اسلام و انقلاب با هدف نفوذ به ایران اسلامی صورت گرفته است که مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رهنمود های رهبر انقلاب این فتنه ها را خنثی کرده اند.
وی اداه داد: فتنه ای که این روز ها دشمن بر آن تلاش می کند تا راه نفوذ خود را به ایران اسلامی باز کند فتنه هسته ای است که در دوران پسا برجام و نشست های مذاکرات هسته ای این هدف پلید آنها مشخص شد و قطعاَ فتنه ای سرسخت و تدارک دیده شده از سوی دشمنان اسلام و انقلاب است که بایستی مراقب بود تا دشمن با سوء استفاده از مسئله برجام و مذاکرات هسته ای با حضور خود در ایران اسلامی نفوذ علنی و آشکار خود را رقم نزند.
فرمانده سپاه ناحیه کوثر گفت: امروز با چهره تازه‌ای از تهدیدات روبرو هستیم که از نظر نوع، شکل و اندازه با گذشته فرق دارد حتی پیش از آنکه به آن فکر کنیم و جلوی آن را بگیریم نفوذی بیش از پیش را در ایرن اسلامی موجب خواهد شد.

ارسال نظرات