خبرهای داغ:
یادواره 200 شهید و 5 شهید گمنام شرق شهرستان بجنورد پنجشنبه شب در مسجد امام سجاد (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۹۶۹۲۹
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه حر سپاه مشهد در این مراسم با اشاره به این که شعار «هیهات منا  الذله»، یک شعار استراتژیک برای بسیج است، گفت: برای تحقق این شعار از سوی بسیجیان نیازمند رعایت  اصولی هستیم که برخورداری از روحیه مقاومت ازجمله آن هاست.

حجت الاسلام «نوروزیان» ادامه داد: برای حفظ این روحیه باید سوژه  شناس باشیم و سوژه ای به دست  دشمن ندهیم.

وی با بیان این که افرادی در اتاق فکر لندن و آمریکا نشسته اند و نمی خواهند تا ما کربلا را بفهمیم، تصریح کرد: مهمترین پیام عاشورا صبر در برابر مشکلات است و ما باید با الگو قرار دادن عاشورا، در برابر مشکلات صبوری پیشه کنیم.

وی گفت: شکست  مسلمانان در جنگ احد به خاطر ترک جنگ از سوی دیده بان ها بود و مسئولان باید دیده بانی درستی انجام دهند تا دشمن نتواند نفوذ پیدا و ضربه ای به ما وارد کند.

وی با اشاره به این که 2 سال قبل هشدار دادیم که دشمن  می خواهد فکر ما را به سمت مشکلات اقتصادی سوق دهد و آمریکا را به عنوان منجی مطرح کند، گفت: دشمن قصد وابسته کردن اقتصاد ما را دارد و نباید به سرمایه های غربی تکیه و باید  فکری به حال اقتصادمان کنیم.

وی خاطرنشان کرد: باید از یادواره شهدا درس بگیریم و همان طورکه شهدا جلوی نفوذ سخت را گرفتند و نگذاشتند تروریست دست نشانده آمریکا وارد شود، وظیفه ما نیز همین است

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار