خبرهای داغ:
نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: تشکیل بسیج نشان و نمود از پیش بینی ها و آینده نگری حضرت امام(ره)بود که بسیج و تفکر بسیجی جوامع اسلامی و این کشور ایران تا ابد بیمه کرده است.
کد خبر: ۸۵۹۶۹۴۷
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹

رجب رحمانی نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار بسیج از تاکستان ضمن تبریک هفته بسیج به بسیجیان و دلاورمردان این سرزمین تصریح کرد: بسیج یعنی تقوا و دین مداری و ایستادگی و شجاعت، و مدیران و مسئولین کشور با داشتن روحیه بسیجی نباید از موضوعی ترس داشته باشند و با تفکر بسیجی با تمام دنیا می شود مقابله کرد و ایستادگی کرد.

رحمانی تصریح کرد: با پیشرفت جوامع پی به پیش بینی و اقدامات امام خمینی(ره) می بریم بسیج امروز محدود به جمهوری اسلامی نیست امروز هسته های بسیج در سراسر عالم در دنیای اسلام به عنوان یک شجره طیبه بروز و ظهور دارد.

نماینده مردم تاکستان با اشاره به اینکه در سال هم دلی و هم زبانی ملت و مردم قرار داریم عنوان کرد: بیسج امروز به عنوان یک تفکر در دوران دفاع مقدس می‌باشد بطوری که امام فرمودند، بسیج قلب من است تعبیری که بسیار پر محتوا و پر معنا است و افتخار می کنم که یک بسیجی هستم.

رحمانی گفت: بسیج یعنی تقوا و دین مداری و ایستادگی و شجاعت یعنی اگر روزی روحیه و تفکر بسیجی در کشور و مسئولین و مد نظر رهبری عمل شود این کشور خوف هیچ چیزی را ندارد و با تفکر بسیجی با تمام دنیا می شود مقابله کرد و ایستادگی کرد.

این مسئول بیان کرد: روحیه بسیجی روحیه خستگی ناپذیر است هم در مردم و مسئولین و مصداق بارز مدیریت جهادی است و اگر ما بسیجیان اگر این روحیه را به عنوان سرداران بدانیم در سخت ترین شرایط شرایط همواره سرداران اداره و نجات دادند و سیاسیئن مملکت را اداره کردند.

وی درپایان با اشاره به اینکه آمریکا در موضوع هسته ای از هم قصد نفود داشت تصریح کرد: در تاریخ نقش  آمریکا را در هر جای مطالعه نمائید متوجه می‎شوید آمریکا هر کجا پا گذاشته قدم خیری برداشته نشده است و توافق یک ظلم ناجوان مردانگی بزرگی بود که آمریکا در حق مردم ایران می خواست اعمال کند که بعد از شورای عالی و فرمایش رهبری این آتش خاموش شد.

نماینده مردم تاکستان در خاتمه متذکر شد: نکند سردار همدانی ها در سوریه جلوی نفوذ آمریکا را بگیرند خدایی ناکرده در بهارستان چیزی را تصویب کنیم که راه نفوذ آمریکا را باز کنیم.

 

7001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها