نماینده ولی فقیه درهرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: اگرجهان اسلام می خواهد نجات پیدا کند فقط باید به بسیج رو بیاورد.
کد خبر: ۸۵۹۶۹۵۹
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج به نقل از ایرنا آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه های نماز جمعه این هفته بندرعباس، از بسیج بعنوان نیروی مردمی دفاعی نام برد که برخلاف نیروهای نظامی سازمان یافته در همه جا پراکنده هستند.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: با وجود بسیج، دشمن نمی تواند نفوذ کند زیرا هرجا برود شعار مرگ بر آمریکا و استکبار را می شنود.

آیت الله نعیم آبادی با اشاره به پنجم آذر ماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان بنیانگذارجمهوری اسلامی ابراز داشت: ما هرچه داریم از برکت رهبری خردمندانه امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی، ازبسیج بعنوان داروی شفابخش همه ذائقه ها نام برد و بیان داشت: به برکت نظام جمهوری اسلامی امروز شاهد فعالیت بسیج در همه بخشها از جمله سازندگی در مناطق محروم و دورافتاده هستیم.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در ادامه با محکوم کردن حوادث تروریستی در پاریس گفت: فرزندان خودتان این کار را کردند و این هدیه شما به شرق بود که برگشته اند و گریبانتان را گرفته اند.

آیت الله نعیم آبادی با اشاره به نقش جمهوری اسلامی در مقابله به گروههای تروریسی داعش و تکفیری ها خاطرنشان ساخت: ما به حق و شما (کشورهای اروپایی و آمریکا) به ناحق این حرکت ها را محکوم می کنید.

وی در این زمینه به حمایت های همه جانبه فرانسه از تروریست های آدم کش به اصطلاح مخالف بشار اسد و همچنین آزاد گذاشتن تردد داعشی های فرانسوی اشاره کرد.

خطیب جمعه بندرعباس از عربستان، قطرو امارات بعنوان حامیان مالی و اصلی گروههای تروریستی تکفیری و داعشی در سوریه و عراق نام برد.

ارسال نظرات