برگزاری همایش مشترک ائمه جماعات، فرماندهان پایگاه های بسیج در گلوگاه

همایش مشترک ائمه جماعات، فرماندهان پایگاه های بسیج، هئیت امنای مساجد و شوراها و دهیارها در گلوگاه برگزارشد.

امام جمعه گلوگاه گفت: مسجد پایگاه انقلاب است و ریشه‌های انقلاب در مسجد است، دشمن برای از بین بردن نظام متوجه ریشه‌ها است.
کد خبر: ۸۵۹۶۹۷۰
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱




خبرگزاری بسیج مازندران، به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه گلوگاه ، حجت الاسلام سید ابراهیم میراحمدی در همایش مشترک ائمه جماعات، فرماندهان پایگاه‌های بسیج، هیئت‌ امنای مساجد، شوراها و دهیارها گفت: مسجد پایگاه انقلاب است و ریشه‌های انقلاب در مسجد است، دشمن برای از بین بردن نظام متوجه ریشه‌ها است.

وی با بیان اینکه از استراتژی نظام استکبار خالی شدن مساجد است، مطرح کرد: مسجد محل اولیای خدا است، دشمن با زیرکی‌وشیطنت به دنبال خالی شدن مسجد است.

امام جمعه گلوگاه تاکید کرد: دشمن به به دنبال این است که در مسجد حرفی از جنایات آمریکا و دنیای استکبار به میان نیاید، او در صدد ترویج شیعه انگلیسی است که به اختلافات دامن می‌زند.

میراحمدی افزود: دشمن برای از بین بردن اسلام از خود اسلام شروع می کند و به دنبال نابود کردن ریشه های اسلام است.

وی ادامه داد: امپراطوری تبلیغات در دست دنیای استکبار است، رسانه‌های مسلمانان توسط دشمن محدود شده و آنها از اشاعه اسلام هراس دارند.

رییس شورای فرهنگ عمومی گلوگاه تصریح کرد: یکی از عللی که برخی جوانان در مساجد حضور کمرنگ دارند، نا‌آگاهی آنان است. زیرا کتاب تعلیمات دینی آنها را دین‌شناس نمی‌کند، آنها فقط تست می‌زنند و چیزی از دین بهره نمی‌برند.

میراحمدی گفت: شناخت نسبت به عواقب معصیت موجب دوری انسان از معصیت می‌شود، عده‌ای از فضائل حضور در مسجد بی اطلاع هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها