خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس گفت: بسیج وظیفه دارد با مظاهر نفاق سیاسی و فرهنگی مقابله نماید و در این راه فرهنگ سازی، شفاف سازی و روشنگری کارآمدترین راهبرد بسیجیان است.
کد خبر: ۸۵۹۶۹۸۹
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، سرهنگ مهدی صادق احمدی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته در جمع بسیجیان حلقه های صالحین گفت: بسیج یعنی حضور در میدان هایی که نظام اسلامی ، وظیفه انسانی و الهی و نیازهای کشور حضور او را در آن میدانها لازم می داند و او را به آنها فرا می خواند.

مهدی صادق احمدی اظهار کرد: زمانی که امام فرمان تشکیل بسیج را صادر کردند همگان خوشحال شدند، با آغاز جنگ تحمیلی تا حدودی این دور اندیشی امام برای خارجی های آشکار شد و همگان متوجه شدند که امام با ابداع هوشمندانه خود مرکزی را برای تجمع توان ملت ایجاد کرد.

وی ادامه داد: خیلی زود بسیج به رکن اصلی جنگ تبدیل شد. حضور بی وقفه بسیجیان در جبهه ها و جانفشانی آنان که در خور انسانهای وارسته و از دنیا رهیده بود که دنیا را با پدیده جدیدی به نام بسیج آشنا کرد.
وی افزود: بسیج همزاد با انقلاب اسلامی و همراز آن و همگام با تحولات و رخدادهای انقلاب است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس عنوان کرد: بسیجی بلند همت است، خواسته های او بزرگ و در حد اعتلای کشور است، خواسته ی او نجات همه آحاد بشر در رفع فساد و فقر و تبعیض و بی عدالتی و سلطه دشمن است.

وی در تعریف بسیجی گفت: او از اینکه زیر پرچم آمریکا با دیگر قدرت های بیگانه زندگی کند بیزار است، برای او فرق می کند و مهم است که چه کسی به کشور او فرمان براند. یک انسان فاسد و فاسق و فاجر و مزدور و بیگانه یا بندگان صالح خدا، او به اینکه در خانه و در محیط زندگی او حکومت الله مستقر باشد یا حکومت شیطان اهمیت می دهد لذا برای اینکار می ایستد.

صادق احمدی خاطر نشان کرد: امروز وظیفه بسیج حفظ فضای سالم در کشور و منزوی کردن زشتی ها و آلودگی ها و غفلت و ریا و نفاق و شرک است.

وی ادامه داد: از آنجا که زشتی ها و پلیدی ها و نفاق محصور در عرصه خاصی نشده است بسیج وظیفه دارد با مظاهر نفاق سیاسی، فرهنگی، انحرافات و علایم گمراهی و غفلت مقابله نماید و در این راه فرهنگ سازی ، شفاف سازی و روشنگری کار آمدترین راهبرد بسیجیان است و تا کنون نیز در مقاطع مختلف بدین رسالت مبادرت ورزیده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس گفت: تلاش برای عمق بخشی و تقویت معنویت از دیگر خصوصیات بسیجیان می باشد که امروز در قالب بیش از هزار حلقه صالحین در سطح شهرستان انجام می شود که اجتماع امروز حلقه های صالحین نمونه ای از این فعالیت هاست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها