خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی: 12شاخصه دراقتصاد مقاومتی تبین شده است که 6شاخصه آن به دولت برمی گردد.
کد خبر: ۸۵۹۷۰۱۴
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی در کارگاه توجیهی و ترویجی عرصه های اقتصاد مقاومتی برای عموم مردم درجمع بسیجیان مود گفت: 12شاخصه دراقتصاد مقاومتی تبین شده است که 6شاخصه آن به دولت برمی گردد، به عنوان مثال درحوزه کسب وکار کشور ما دارای رتبه 130جهان است در واردات کالاهایی از جمله کالاهای آرایشی رتبه های بالا ودرصادرات کالاهای خودمان رتبه بسیار پایین راداراهستیم .

وی یکی دیگر از مقوله های دولتی رانگاه کردن به ظرفیت های درونی ودرون گراشده بیان کرد واظهار داشت درخراسان جنوبی معادنی وجوددارد که خام فروشی می شود اگر از ظرفیت معادنی چون معادن زغال سنگ طبس خوب بهره  برداری شود ظرفیت پاسخگویی استان رادارد .

مهندس زهرایی در ادامه افزود: ما آمایش سرزمینی صحیح نداریم. اولویت اول سرمایه گذاری مامشخص نمی باشد.

وی افزود: وظیفه ما و شما تبین اقتصاد مقاومتی دربین مردم است، روستائیان مامصرف گرا شده اند ما آب، برق و تلفن را به روستا ها برده ایم اما در کنارش شغل پایدار نبرده ایم، حلقه مفقود شده در اقتصاد مقاومتی استان ما روستاهای ما است.

وی درادامه افزود: همچنان که خیرین مدرسه ساز پیدا می شوند خیرین در بحث اقتصاد مقاومتی را نیز پیدا شوند شما بسیجیان مروجان اقتصاد مقاومتی درشهر و روستا هستید این فرهنگ باید توسط شما تدوین شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها