خبرهای داغ:
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

ولایت پذیری بسیجیان حاکی از ایمان عملی آنها است

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه ولایت پذیری بسیجیان حاکی از ایمان عملی آنها است گفت: امروز رویکرد ما در بسیج هم نظامی، هم فرهنگی و هم تربیتی است.
کد خبر: ۸۵۹۷۰۴۳
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت السلام والمسلمین کاظم لطفیان در نشست تربیتی بصیرتی عاشقان ولایت در محل حوزه حضرت نبی اکرم صلی ا... شهراسدیه اظهارداشت: هفته بسیج ویادآوری حماسه سازی های بسیجیان در همه عرصه های انقلاب اسلامی به ویژه پیروزی انقلاب اسلام و دفاع مقدس است.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: امروز رویکرد ما در بسیج هم نظامی هم فرهنگی و هم تربیتی است که بسیجیان ما باید مثل گذشته نقش خودشان را دراین محورها به خوبی انجام دهند .

وی با بیان اینکه طبق آیات قرآن هرکس از پیامبر(ص) امام و ولی فقیه زمان زاویه بگیرد در واقع به خودش ظلم کرده است، افزود: ولایت پذیری بسیجیان حاکی از ایمان عملی آنها است.

لطفیان با بیان اینکه اگر ایمان رفتاری اتفاق افتاد آن گروه از مردم مستحق الطاف بی پایان الهی قرار می گیرند، عنوان کرد: یکی از مظاهر این الطاف این است که دردنیای پر از فتنه امروزی ایران یک جزیره پرثبات و دارای امنیت است که متاسفانه برخی نسبت به این قضیه ناسپاس هستند .

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان با اشاره به قدرت الهی رهبری ایران به بیان دیدگاههای آمریکایی ها درباره ایشان پرداخت و تاکید کرد: ما باقدردان این رهبری باشیم مادردنیا خیلی اقتدار داریم .

ما به دنیا ثابت کرده ایم که نه تنها می توان بدون آمریکا در دنیا زندگی کرد بلکه می توان در مقابل آمریکا ایستاد و زندگی با عزتی داشت.

وی گفت: آمریکایی ها اعتراف کرده اند ما در این شرایط بسیجی منفعل بی بصیرت بی تفاوت وفاقد تحلیل نداریم وبسیجی ما فعال است و در صحنه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار