خبرهای داغ:
امام جمعه بشرویه:

تربیت نیروی های مومن، متعهد و متخصص خروجی حلقه های صالحین

امام جمعه شهرستان بشرویه به مهارت های سه گانه برای سرگروه های حلقه های صالحین اشاره کرد و گفت : معرفت‌، بصیرت و تربیت از مهارتهای لازم و ضروری است که می تواند قشر جوان و نوجوان را به برنامه های دین محوری جذب کند .
کد خبر: ۸۵۹۷۰۵۴
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین محمد شمس الدین" در نشست بصیرتی هیئت عاشقان ولایت شهرستان بشرویه، تحقیق، پژوهش و شناخت معارف و علوم قرآنی را یکی از اصول اساسی در نشست های بصیرت افزایی دانست و گفت:   یکی از برنامه های ارزشمند که می تواند قشر جوان و نوجوان را از آسیب های اجتماعی حفظ کند ، ترویج فرهنگ علوم و معارف قرآنی است که تمام مباحث لازم برای طرح در گروههای حلقه های صالحین را داراست .

امام جمعه شهرستان بشرویه به مهارت های سه گانه برای سرگروه های حلقه های صالحین اشاره کرد و گفت : معرفت‌، بصیرت و تربیت از مهارتهای لازم و ضروری است که می تواند قشر جوان و نوجوان را به برنامه های دین محوری جذب کند .

سرمربی حلقه های صالحین بسیج شهرستان بشرویه با اشاره به اقتدار و امنیت نظام حاکمیتی جمهوری اسلامی هم گفت: امروزه به برکت خون مقدس شهدا و رهبری عالمانه و خردمندانه مقام عظمای ولایت و رهبری، ایران اسلامی در اوج اقتدار، امنیت و آرامش نسبت به سایر کشورها در منطقه خاورمیانه است که در سایه وحدت و همدلی و ولایت پذیری مردم و مسئولین نظام محقق شده است .

وی با اشاره به شیوه های جذب قشر جوان و نوجوان به گروههای صالحین گفت: ایجاد محبت،اخوت،تکریم و بردباری و پرهیز از رفتارهای قهر آمیز بهترین راهکار جذب این قشر تاثیر گزار جامعه است.

شمس الدین معرفی الگوهای دینی، مذهبی و علمی همچون علامه طباطبایی،شهیدان مطهری، بهشتی و سایر بزرگان دینی را به نسل جوان و نوجوان از بهترین شیوه های تربیت دینی و اجتماعی برشمرد و گفت : مربیان حلقه های صالحین خود باید عامل به مباحث توحیدی و معرفتی بوده و الگوهای رفتاری اسلامی و دینی را به مخطبان خود معرفی کنند .

امام جمعه بشرویه آگاه سازی اعضای گروه های حلقه صالحین به مسائل سیاسی ـ اجتماعی را لازم و ضروری دانست و گفت: قشر جوان و نوجوان را باید نسبت به جایگاه قانونی دستگاههای نظارتی در انتخابات آینده کاملا آشنا کرد تا به شبهات آنها پاسخ داده شود .

سرمربی طرح حلقه های صالحین بسیج بشرویه اظهار کرد : انتظار می رود خروجی جلسات حلقه های صالحین بسیج، تربیت نیروهای مخلص ،مومن و وفادار به نظام ولایی و عامل به فرائض دینی از جمله احیاء فریضه امر به معروف و نهی از منکر شود.

در ادامه این مراسم "رمضانعلی فرح بخش ثانی" از مربیان و سرگروههای حلقه های صالحین خواست برنامه جلسات این گروه هارا بسوی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تفکر بسیجی هدایت کرده و در برنامه های هفته بسیج حضور فعال و گستره داشته باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه با اشاره به برگزاری یادوراه های شهدا از آغاز سال جاری تا کنون ، از برگزاری کنگره بزرگ سرداران شهید و 154 شهید شهرستان بشرویه با حضور میهمانان کشوری در بهمن ماه خبرداد و گفت : هدف از برگزاری این یادواره ها احیاء فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) و ترویج فرهنگ ولایتمداری در بین نسل جوان و نوجوان امروزی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها