خبرهای داغ:
همایش مشترک ائمه جمعه و جماعات با رده های مقاومت بسیج طبس با حضور ائمه جمعه شهرستان طبس، دیهوک و عشق آباد و ائمه جمعه شهرستان در ناحیه مقاومت بسیج طبس برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۹۷۰۶۹
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹

حجت الاسلام و المسلمین مهاجریان مقدم ، امام جمعه شهرستان طبس در این دیدار ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری امام حسین (ع) و گرامیداشت هفته بسیج در مورد بسیج و شناخت آن مطالبی را بیان کرد و افزود: ما باید به وظیفه خود عمل کنیم و در مقابل دشمنان با قدرت و قاطعیت ایستادگی کنیم.
وی خاطر نشان کرد: ما باید با پیروی ازولایت و مقام معظم رهبری به دستورات ایشان جامه عمل بپوشانیم و دغدغه رهبر انقلاب را برطرف نماییم
حجت الاسلام و المسلمین مهاجریان مقدم اشاره ای به حدیثی از پیامبر(ص) راجع به حالت معنوی علما کرد و گفت : روحانیت باید حالت بکاء و خوف از خداوند را داشته باشند و از آن محافظت نمایند.
امام جمعه شهرستان طبس به کانون های فرهنگی، هنری و پایگاه های بسیج هم اشاره ای داشت و تاکید کرد: روحانیت باید در این کانون ها و پایگاه ها حضور داشته فعال باشند و ارتباطشان را قوی تر نمایند.
وی در رابطه با انتخابات هم خاطر نشان کرد: باید در مسئله انتخابات همدلی و هماهنگی بین روحانیت وجود داشته باشد و و بدون هماهنگی کسی را معرفی و حمایت نکنند.
حجت الاسلام و المسلمین مهاجریان مقدم افزود: روحانیت در هفته بسیج باید چهره واقعی آمریکا را با عنوان شیطان بزرگ به مردم معرفی کنند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها