امام جمعه موقت شهرستان ساری گفت: اروپا و آمریکا با فاجعه پاریس در حال خوردن دست‌پخت خود از ایجاد گروهک‌های تروریستی هستند.
کد خبر: ۸۵۹۷۰۷۲
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷




به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین یوسف یوسف‌پور اظهار کرد: انسان باید حقیقت‌های عالم را بشناسد و در راستای این حقیقت‌ها زندگی کند.

یوسف‌پور تنها راه واسطه بین خدا و بنده را علم دانست و بیان کرد: حدس و گمان جامعه را به جهنم تبدیل می‌کند و جامعه در بخش‌های فرهنگی و سیاسی گرفتار تناقض می‌شود.

*نسل جوان بیدار و هوشیار باشند

وی با بیان اینکه امروز نسل جوان باید بیدار و هوشیار باشند، ادامه داد: دشمن با شبکه‌های اجتماعی، شایعه و دروغ‌پردازی، ترویج مظاهر سکولار و غیر دینی هویت‌های فرهنگی و ملی ما را نشانه گرفته است.

امام جمعه موقت شهرستان ساری بیان کرد: فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی فضای تبلیغی جامعه را پر کرده و دشمن از این فضای باز در حال نهایت بهره‌برداری برای انحراف جوانان است.

*تکثر هیئت‌های مذهبی خیابانی نامطلوب است

یوسف‌پور با بیان اینکه جوانان سرمایه بزرگ ملت محسوب می‌شوند و این جوانان باید شخصیت حقیقی و حقوقی خود را با علم حفظ کنند، ادامه داد: امروز شاهد تکثر هیئت‌های مذهبی، عزاداری و هیئت‌های منزلی و خیابانی در جامعه هستیم که این وضعیت نامطلوب است.

وی با بیان اینکه برخی از هیئت‌های عزاداری از مداحان غیر متدین و سخنرانان غیر انقلابی استفاده می‌کنند، تصریح کرد: حضور مداحان غیر انقلابی در هیئت‌های عزاداری از سوی دشمنان اسلام مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

امام جمعه شهرستان ساری با اشاره به اینکه امام (ره) از بسیجی بودن خود افتخار می‌کردند و این مهم‌ترین جایگاه بسیج است، ادامه داد: تفکر بسیجی بصیرت و روشن‌بینی است.

یوسف‌پور با تاکید بر اینکه بسیج باید سر تا پا گوش به فرمان مقام معظم رهبری، باشد، اظهار کرد: شناخت دوست و دشمن از مهم‌ترین وظیفه بسیج است و بسیجیان باید مواضع رهبری را در جامعه تبیین کنند.

وی بسیج را بزرگ‌ترین مولفه اقتدار قرآن‌کریم دانست و تصریح کرد: ناهنجاری‌های زیادی در جامعه شاهد هستیم که هویت نظام را آشکارا تحدید می‌کند.

*شبکه‌های اجتماعی تحدید جدی برای نظام

امام جمعه موقت شهرستان ساری با بیان اینکه شبکه‌های آلوده اجتماعی، طلاق، سگ بازی‌های خیابانی، پوشش‌های مبتذل، ماهواره‌ها و... تحدید جدی برای کشور و نظام هستند، تاکید کرد: باید نسبت به هنجارشکنان اجتماعی برخورد جدی شود.

یوسف‌پور با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی باید اقتدار خود را در برخورد با هنجارشکنان اثبات کند، افزود: از نیروی انتظامی درخواست داریم تمام تلاش خود را در برخورد با هنجارشکنان به‌کارگیری کند.

*دستگاه قضا در برخورد با مظاهر فساد قاطعانه برخورد کند

وی با بیان اینکه دستگاه قضا باید در پاک‌سازی مظاهر ناسالم نظام قاطعانه برخورد کند، ادامه داد: نیروی انتظامی در برخورد با مظاهر فساد ضابطه‌مند باشد.

امام جمعه موقت شهرستان ساری با بیان اینکه داعش با اسم اسلام در حال جنایت است، ادامه داد: اقدام تروریستی در پاریس موجب خدشه‌دار شدن نام اسلام ناب محمدی (ص) می‌شود.

*میزبانی اروپا و آمریکا از گروهک‌های تروریستی

یوسف‌پور با اشاره به اینکه دشمنان این اقدام را دستاویزی برای حمله به اسلام معرفی می‌کنند، بیان کرد: استکبار جهانی مدعی مبارزه با تروریسم هستند اما میزبان گروهک‌های تروریستی است.

وی با بیان اینکه اروپا و آمریکا خودشان این گروهک‌ها را بنیان‌گذاری کردند اما مدعی مبارزه با تروریسم هستند، هشدار داد: اروپا و آمریکا با جنایت‌های داعش در حال خوردن دست‌پخت خود هستند.

امام جمعه موقت شهرستان ساری اظهار کرد: اروپا و آمریکا اگر عقل داشته باشند باید درک و حقیقت‌ها را بفهمند و با گروهک‌های تکفیری و سلفی مبارزه کنند.

یوسف‌پور در پایان به پیاده‌روی اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: پیاده‌روی اربعین حسینی یک نمایش و همایش بزرگ‌تر جهان اسلام است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها