خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه آوج:

مهمترین شاخصه بسیج بصیرت می‌باشد

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع) آوج بیان کرد: مهمترین شاخصه بسیج بصیرت می‌باشد که رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای همواره از آن بعنوان نیاز اصلی جامعه اسلامی یاد کرده است.
کد خبر: ۸۵۹۷۰۷۶
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷

حجت السلام ابوالقاسم رحیمی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع) آوج در گفت  و گو با خبرنگار بسیج از آوج گفت: تاسیس بسیج که از جمله تدابیر مثال زدنی وکم نظیر بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)بود برگرفته از حکومت اسلامی پیامبر (ص) می باشد.

ویبا اشاره به معانی آیات39و 40 سوره توبه تصریح کرد: قرآن کریم به عنوان نسخه شفا بخش در تمام زمینه‌های اداره یک حکومت به نوعی به بسیج عمومی نیروهای اسلامی جهت مبارزه و جهاد علیه استکبارتاکید می‌کند.

رحیمی اظهار کرد: تفکر ناب اسلامی برگرفته از قرآن وسنت امام خمینی(ره) موجب شد تا در همان ابتدای تشکیل حکومت اسلامی نیروهای دارای اعتقاد راسخ وعمیق که ناشی از عبودیت واخلاص بود در زیر پرچم بسیج جمع شده و با حضور در عرصه های مختلف به دفاع از حریم ولایت پرداخته و با اطاعت آگاهانه از رهبرشان پرچم عدالتخواهی و ظلم ستیزی را بر شانه بکشند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع) آوج بیان کرد: نقطه قوت دیگری که می توان در شجری طیبه بسیج عنوان کرد روحیه استکبار ستیزی می باشد که اوج  آن در تسخیر لانه جاسوسی نمایان شد.

وی یادآور شد: حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل و تقدیم ده ها هزار شهید بسیجی نشان دهنده عمق ایمان بسیجیان حضرت روح الله بود که البته این روحیه مقدس امروز هم در اقشار مختلف بسیج موج می زند که حضور داوطلبانه مدافعان حریم ولایت در سوریه و عراق است.

این مسئول در خاتمه متذکر شد: مهمترین شاخصه بسیج بصیرت می‌باشد که رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای همواره از آن بعنوان نیاز اصلی جامعه اسلامی یاد کرده است.

 

 

5002/ت30/ب

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها