در هفته بسیج,

برنامه روز قشر بسیج دانشجویی در دانشگاه کردستان برگزار می شود

برنامه روز قشر بسیج دانشجویی سوم آذر در دانشگاه کردستان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۹۷۰۸۹
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، علی محمدپناه مسئول بسیج دانشجویی استان ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: بسیج و بسیجی واژه عمیق و شورآفرینی است که دنیایی از عظمت, اقتدار و ایثار را در ذهن ما تداعی می کند.

وی افزود: هفته بسیج یادآور رشادت ها, پایمردی ها و ایثارگری های بهترین فرزندان امام راحل و عظیم الشان ما است و انقلاب هشت سال دفاع مقدس یعنی تجلی عشق و ایثار و شهادت برای حفظ کیان نظام اسلامی در حریم ولایت و انقلاب.

محمدپناه با بیان اینکه اکنون بسیج این شجره طیبه به تکیه گاهی مطمئن برای انقلاب تبدیل شده و هوشمندی, اقتدار و صلابت بسیجیان باعث شده تا ایران اسلامی در عرصه های علمی,فرهنگی, سیاسی, سازندگی و...همچون دوران دفاع مقدس بدرخشد گفت: این نهال تناور که شاخ و برگ آن نشان در گمنامی و بی نشانی دارد نیازمند تبیین و روزآمد شدن در جامعه است.

مسئول بسیج دانشجویی استان کردستان یادآور شد: بسیج دانشجویی بنا بر فرمان و تدبیر حکیمانه و اندیشمندانه امام راحل عظیم الشان در 2 آذر سال 67 تشکیل شد و امام فرمودند که امروز یکی از ضروری ترین تشکل ها همین بسیج دانشجویی و طلبه است.

محمدپناه به نامگذاری های ایام هفته بسیج اشاره کرد و افزود: 29 آبان دانشجوی بسیجی ولایت مداری و انتظار ,30 آبان دانشجوی بسیجی علم آموزی و پیشرفت علمی, یکم آذر دانشجویی بسیجی عزت و کرامت دینی, دوم آذر دانشجوی بسیجی انسجام تشکیلاتی , سوم آذر دانشجوی بسیجی بصیرت و هوشیاری, چهارم آذر دانشجوی بسیجی استکبار ستیزی و مقابله با نفوذ, پنجم آذر دانشجوی بسیجی ایثار و از خودگذشتگی نامگذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه متناسب با شعار هر کدام از این روزها برنامه های متنوعی در سطح دانشگاه های استان انجام میشود گفت: برگزاری نشست های بصیرتی با موضوع نفوذ و استکبارستیزی,اقتصاد مقاومتی, حجاب و عفاف و سبک زندگی اسلامی, آموزش افسران جنگ نرم, برگزاری کرسی های آزاد اندیشی با موضوعات روز, غباررویی مزار شهدا, نشست صمیمی دانشجویان با مسئولین بسیج دانشجویی, برپایی نمایشگاه عکس با موضوع استکبارستیزی و ...از جمله برنامه های هفته بسیج در دانشگاه های استان است.

مسئول بسیج دانشجویی استان کردستان یادآور شد: یکی از برنامه های ویژه هفته بسیج, برنامه روز قشر بسیج دانشجویی و بزرگداشت تاسیس بسیج دانشجویی است که بصورت تجمیعی در روز سوم آذر با حضور مسئولین دانشگاه های سطح استان و دانشجویان بسیجی در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار می شود.

محمدپناه تصریح کرد: هدف از برگزاری این برنامه ها معرفی ظرفیت ها و توانمندی های بسیج دانشجویی در تقویت اقتدار ملی با همدلی و همزبانی و مقابله با نفوذ سیاسی اقتصادی و فرهنگی در سطح دانشگاه ها است.

ارسال نظرات