راه حل خروج از مشکلات کشور به دست بسیجیان است

دولتمردان برای خروج از مشکلات جامعه و کشور، درک و شناخت نسبت به بسیجیان را بالا ببرند تا با نگاه به بسیجی کشور از معظلات و مشکلات نجات یابد.
کد خبر: ۸۵۹۷۰۹۸
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴



خبرگزاری بسیج مازندران، فرمانده سپاه کربلا در صبحگاه اولین روز کاری هفته بسیج در جمع پاسداران و بسیجیان ولایتمدار سپاه کربلا با اشاره به اهمیت بسیج بیان کرد: فرمان امام (ره) مبنی برشکل گیری بسیج در آذر 58 موجب تعجب همه گردید لکن حکمت امام (ره) چنان دور اندیشی ای را رقم زد که مدتی بعد با شروع جنگ تحمیلی شاهد کارآمدی، افتخار آفرینی و فتوحات بزرگ توسط بسیجیان شدیم که اگر بسیج نبود ما شکست می خوردیم.

سردار بابایی با یادآوری پیام امام (ره) در پایان جنگ خطاب به پاسداران و بسیجیان گفت: گرچه حکمت این پیام در نیاز انقلاب به این دو نهاد مقدس نهفته بود اما حتی پس از پایان جنگ کاربرد بسیج برای دولت و برخی مردم نا شناخته بود.

فرمانده سپاه مازندران افزود: عبور از اتفاقات دهه 70 اهمیت بسیج را تا حدی نمایان کرد و با گذشت دهه 80 امروز در می یابیم بسیج در همه اعماق و ابعاد حکومت و جامعه ریشه دوانده است.

وی عمل بسیجیان را تلاش برای برپایی حق، عدالت و انسانیت برشمرد و ادامه داد: بسیجیان کسانی اند که در خفا و آشکارا انفاق نموده و در برابر نامهریها و بد اخلاقیهای نسبت به شخص خود حتی در مقابل دشمن همانند مولای متقیان علی(ع) برای رضای خدا از خود گذشتگی داشته تا جزء محسنین شوند.

سردار بابایی اعتماد به بسیجیان را موثر خواند و بیان کرد: هر جا با روحیه بسیجی کار شود موفقیت همراه می شود زیرا در بسیج ایثار، انفاق، مردانگی،معرفت، دلسوزی و عزت جایگزین رشوه ، پارتی، اجر و مزد خواستن از مردم و دولت است.

فرمانده سپاه کربلا مقابله با ظالمان در یمن را مرهون مقاومت بسیجیان دانست و اظهار کرد: دفاع از ارزشها و انسانیت با دستان خالی در مقابل ظلم را با اتکا به بسیجیان میسر خواند.

وی اقتصاد مقاومتی را راه برون رفت از مشکلات یاد کرد و گفت: اقتصاد مقاومتی راهی برای خروج از مشکلات با اتکا برپایه بسیج، مردم محور و دانش بنیان است.

سردار بابایی رواج بسیج را دارای سعادت خواند و ادامه داد: از راههای بدست آوردن سعادت دنیا در کنار مجاهدت و رعایت اصول اسلامی و ارزشهای الهی، ترویج بسیج است لکن برای رسیدن به سعادت آخرت همان گونه که در قرآن آمده است سبقت در مجاهدت، و در رکاب بودن ائمه(ع) و ولی فقیه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها