امام جمعه شهرستان دلفان :

امروز یکی از مولفه های قدرت در کشور بسیج است

به مناسبت هفته بسیج جمعی ازکارکنان وبسیجیان شهرستان دلفان در محل بیت امام جمعه با امام جمعه محترم این شهرستان دیدار نمودند
کد خبر: ۸۵۹۷۱۰۱
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸

به مناسبت هفته بسیج جمعی ازکارکنان وبسیجیان  شهرستان دلفان در محل بیت امام جمعه با امام جمعه محترم این شهرستان دیدار  نمودند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان ،حجت الاسلام هاشمی نژاد در جمع کارکنان و بسیجیان ناحیه دلفان با اشاره به نقش وبرکات بسیج در کشور اشاره کرد وافزود : امروز یکی از مولفه های قدرت در کشور ما بسیج است یکی از دلایل ترس دشمن از حمله به کشور وجود بسیج است .

وی افزودند بسیجی باید دارای قدرت فکر و تفکر قوی باشد و مسائل سیاسی روز را بتواند تحلیل کند ، کنکاش کند ، بسیجی نباید ساده اندیش  و سطحی نگر باشد بسیجی باید اهل گذشت و ایثار و قانونمند در همه امور باشد.

امام جمعه شهرستان دلفان یکی دیگر از برکات بسیج را الهام بخشی بسیج دانست وافزود : حضرت امام  بسیج را به عنوان لشکر مخلص خدا و میقات پابرهنگان و به عنوان شجره طیبه و به عنوان مدرسه عشق بیان کردند  وافزود : برکات بسیج به لطف دستور حضرت امام خمینی بوده است .

در ادامه سرهنگ محمدی فر به نقش بسیج در تحقق اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود بسیج به عنوان یک نهاد مفید وتاثیر گذار در بحث اقتصادی ،فرهنگی و... در کشور است که وظایف خود را به خوبی انجام می دهد .

ارسال نظرات