محمد ابراهیمی در جمع بسیجیان شهر زیراب با گرامی‌داشت هفته بسیج، اظهار کرد: بسیج از زمان شروع فعالیت خود تاکنون برکات زیادی را برای انقلاب اسلامی به همراه داشته است
کد خبر: ۸۵۹۷۱۰۷
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸




به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محمد ابراهیمی در جمع بسیجیان شهر زیراب با گرامی‌داشت هفته بسیج، اظهار کرد: بسیج از زمان شروع فعالیت خود تاکنون برکات زیادی را برای انقلاب اسلامی به همراه داشته است.

وی با بیان اینکه مسائل بین‌المللی و داخلی به صورت شفاف و روان توسط مقام معظم رهبری بیان می‌شود، افزود: سخنان مقام معظم رهبری درباره مسائل مختلف برای همگان قابل درک است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سوادکوه با اشاره به اینکه فلسفه تشکیل بسیج 20 میلیونی توسط امام راحل در ابتدا توسط برخی‌ها مبهم بود، خاطرنشان کرد: ارزش بسیج و خدمات گسترده آن امروز برای همگان قابل درک است.

ابراهیمی به مقبولیت بسیج در دید‌گاه امام خمینی(ره) اشاره و اظهار کرد: مقام معظم رهبری فعالیت بسیج را در همه عرصه‌ها مورد تاکید قرار دادند و دستاورد‌های بسیج افتخار‌آفرین است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سوادکوه با تقدیر از همکاری فرماندار سابق سوادکوه که به تازگی به شهرستان جویبار منتقل شد و همچنین از شهرداری و شورای اسلامی شهر زیراب در برگزاری پیاده‌روی حرم تا حرم، گفت: همایش اقتدار بسیج در سوادکوه برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها