فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سامان از اجرای بالغ بر 80 عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در سطح این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۹۷۱۲۰
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار عباس رحیمی، با اشاره به حماسه بزرگ عاشورا و غم و اندوهی که بر دل و سینه ما سنگینی می کند، بیان داشت: ما پاسدار ها و بسیجیان در این لباس، با اقتدا به حضرت زینب (سلام الله علیها ) وامام سجاد(علیه السلام)از خداوند منان می خواهیم با رسالت خود پیام شهدا را به نسل آینده برسانیم.

وی اظهار داشت: به فرمان الهی حضرت امام خمینی (ره) شجره طیبه بسیج پایه گذاری و در این سال ها به درخت تنومندی تبدیل شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سامان با تأکید بر این که بسیج پشتیبان ولایت مطلقه فقیه است و هر آنچه دارد از منویات مقام معظم رهبری است، به سخن رهبر معظم انقلاب در خصوص بسیج اشاره کرد و افزود: رهبر انقلاب می فرمایند بسیج جمع فداکاری از مردم اند برای مردم.

رحیمی با اشاره به سی و ششمین سالگرد گرامیداشت هفته بسیج ،تصریح کرد: با برگزاری جلسات متعدد و تشکیل ستادهای مختلف هفته بسیج در سطح شهرستان و در سطح ناحیه مقاومت بسیج سامان بالغ بر 80 برنامه از پایگاه ها و حوزه های مقاومت به ستاد بزرگداشت هفته بسیج در سطح شهرستان ارسال شد و پس از جمع بندی، برنامه ریزی اجرای برنامه ها صورت گرفت.

وی افزود: میقات حلقه های صالحین در مصلای نماز جمعه سامان، نشست عاشقان ولایت، برگزاری مسابقات ورزشی، عطر افشانی و گلباران قبور مطهر شهدا، برپایی نمایشگاه کتاب، دیدار از خانواده شهدا و ایثارگران، نشست بصیرتی، میثاق بسیج با عاشورای حسینی، برگزاری دعای کمیل، برگزاری نشست های مهدویت و انقلاب اسلامی، حضور بسیجیان شهرستان در نماز جمعه، افتتاح حسینیه ثارالله ناحیه مقاومت بسیج سامان،‌از مهم ترین برنامه های گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان سامان است.

ارسال نظرات