خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سربیشه در نشست خبری هفته بسیج گفت: در شهرستان سربیشه تعداد 80 عنوان برنامه از جمله بهره برداری از 43 کارگاه اقتصاد مقاومتی برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۹۷۱۴۷
|
۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، فرمانده ناحیه سپاه سربیشه درنشست خبری به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج گفت: در شهرستان سربیشه تعداد 80 عنوان برنامه از جمله بهره برداری از 43کارگاه اقتصاد مقاومتی برگزار می شود.

سرهنگ زارعی درادامه برنامه هایی از جمله برگزاری یادواره های شهدا در شهرستان، برگزاری مسابقات ورزشی در سطح پایگاه های مقاومت و در بین کارکنان ادارات، برگزاری مراسم شکوه مقاومت و پایداری در پنجم آذرماه برای به نمایش گذاشتن صلابت و قدرت بسیجیان، سرکشی از خانواده های شهدا و جانبازان، دیدار با ائمه جمعه و جماعات، همچنین اعزام گروه های جهادی یک روزه به مناطق محروم شهرستان بیان نمود.

وی در ادامه اعزام گروه جهادی مهمان 20 نفری از دانشگاه پیام نور بیرجند به روستای اسکیونگ ،برگزاری ویزیت رایگان ونمایشگاه اقتصاد مقاومتی وسبک زندگی اسلامی،برگزاری جلسه میقات صالحین قبل از نماز جمعه درسطح بخش ها وشهرستان وهمچنین بدرقه 2کاروان اربعین حسینی و فراخوانی گردانهای عاشورا، الزهرا و کوثر و دعوت از مداحان کشوری با توجه به ایام ماه صفر درسطح شهرستان  را از دیگر برنامه ها عنوان نمود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها