۴۰۰ نفر از مردم شهرستان نمین به‌صورت خودجوش برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) ثبت‌نام و اعلام آمادگی کرده‌اند.
کد خبر: ۸۵۹۷۱۶۰
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از نمین، سرهنگ حسین ایرانی در جلسه شورای اداری شهرستان نمین اظهار کرد: بسیج در ایده، تفکر و عمل خود بسیجی بودن را معرض نمایش می‌گذارد و به داشتن کارت و نشان افراد نیست.

وی با بیان اینکه هیچ‌گاه نمی‌توان بسیج را در یک هفته خلاصه کرد چراکه همه روزها و لحظه متعلق به بسیج است، گفت: در طول هفته بسیج بیش از 220 مورد برنامه‌های مختلف در سطح پایگاه‌ها، حوزه‌ها ناحیه و شهرستان نمین برگزار خواهد شد.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نمین با اشاره به اقدامات سپاه نمین در حوزه اقتصاد مقاومتی گفت: در سطح شهرستان نمین 16 میلیارد و 220 میلیون ریال به 90 نفر از متقاضیان جهت احیا و ایجاد تولیدی‌های زودبازده در عرصه‌های مختلف تسهیلات پرداخت‌شده است.

 سرهنگ ایرانی بیان کرد: این میزان تسهیلات به ایجاد و احیاء 32 مورد پرورش مرغ خانگی، 18 مورد زنبورداری، 23 مورد دام‌های سبک و سنگین، دو مورد گیاهان دارویی، دو مورد آبزیان، دو مورد ورمی کمپوست و دو مورد نیز به پرورش قارچ اختصاص‌یافته است.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اعزام کاروان راهیان نور اظهار کرد: تاکنون یک هزار نفر از مردم نمین به اردوهای راهیان نور اعزام شده‌اند و در آذرماه نیز بیش از 800 نفر از دانش آموزان پسر به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد.

 فرمانده سپاه نمین با اشاره به مهم‌ترین برنامه هفته بسیج اظهار کرد: اجتماع حماسی سه‌هزارنفری بسیجیان شهرستان نمین در روز پنجم آذر بار دیگر پیام محکم و کوبنده‌ای را به دشمنان خواهند رساند.

 وی بیان کرد: حضور هر یک نفر از بسیجیان در حماسه پنجم آذر به‌مثابه شلیک و اصابت موشکی به قلب دشمنان است.

 *تأکید فرماندار نمین برای برگزاری باشکوه تر برنامه های هفته بسیج

فرماندار شهرستان نمین نیز در ادامه جلسه شورای اداری اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران با رهبری حضرت امام خمینی (ره) و با حضور مردم درصحنه به پیروزی رسیده و دستاوردی همچون بسیج را به ارمغان آورده است.

 فرهاد عبدالعلی پور گفت: برای رسیدن انقلاب به نقطه کنونی هزاران شهید تقدیم شده تا مسئولان مسندهای مدیریتی را عهده‌دار شوند.

 وی گفت: همه مسئولان باید در راستای حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب گام برداشته و از تفکرات و ارزش‌های جامعه با تمام توان حمایت و پشتیبانی کنند.

 وی افزود: بسیج متعلق به نهاد یا قشر خاصی نبوده و همه دست در دست هم خواهیم داد تا برنامه‌های هفته بسیج باشکوه هر چه تمام برگزار شود.

ارسال نظرات