خبرهای داغ:
استاد رجبی مطرح کرد؛

دشمنی آمریکا و غرب علیه اسلام و ایران تمامی ندارد

مدیر کل سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه گفت:دشمنی آمریکا و غرب علیه اسلام و ایران تمامی ندارد زیرا غرب هدف خود را ترسیم کرده است و در راه رسیدن به آن از هیچ جنایت و فتنه ای دریغ نخواهد کرد.
کد خبر: ۸۵۹۷۱۸۵
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از پاوه، استاد احمد رجبی مدیر کل سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم نهضت روشنگری و بصیرتی با موضوع استکبار ستیزی که به مناسبت هفته بسیج در محل کانون وحدت ناحیه پاوه برگزار شد گفت: آمریکا در طول تاریخ استراتژی های مختلفی به کار برده است از جمله در جنگ جهانی دوم با انفجار بمب اتم در ژاپن اینگونه القاء کرده اند که آمریکا توانست به جنگ خاتمه دهد و خود را به عنوان یک مصلح جهانی معرفی کند و بعد از جنگ جهانی دوم در جریان جنگ سرد و به دنبال فروپاشی شوروی به اصطلاح غرب در پی اجرای پروژه نظم نوین جهانی در آمد و به جهان قبولاند که جهان نیاز به کدخدا دارد که به کسی ظلم نشود و در استراتژی جدید آمریکا ،برای تسلط به جهان به دنبال تسخیر  خاورمیانه است که کارشناسان از آن به عنوان قلب زمین یاد می کنند.

این استاد دانشگاه در ادامه  افزود: خاور میانه از ویژگی های اقتصادی، تمدنی و جغرافیایی خاصی برخوردار است و حدود 60 درصد نفت دنیا در خاورمیانه است و از نظر جغرافیایی نیز از حساسیت زیادی برخوردار است؛ از جمله تنگه هرمز،تنگه باب المندب در آن قرار دارد و همچنین خاور میانه  مبدا سه دین مهم از جمله یهود و مسیحیت و اسلام است.

این استاد دانشگاه در ادامه گفت: امروز در بین کشور های خاورمیانه 7کشور هستند که مانع رسیدن به هدف آنان  می باشد، آن کشور ها عبارتند از :عراق،سوریه ، لبنان ،فلسطین، سومالی ، ایران و کره شمالی که در راس این ها ایران است و آن ها جنگ های مختلفی علیه این کشورها آغاز کرده اند از جمله در ایران،سوریه، عراق ،لبنان ،فلسطین ،سومالی و...

استاد احمد رجبی عنوان کرد: در ایران بعد از نتیجه نگرفتن از جنگ سخت علیه ایران شروع به جنگ نرم کرده و در این جنگ هدف بی غیرت کردن مردان و از بین بردن عفت و پاکدامنی در بین زنان مسلمانان است.

وی با اشاره به اعتراف موسسه های مختلف مبنی بر رشد اسلام در غرب به ایجاد فتنه بزرگ در اسلام به نام داعش و جنگ مذاهب روی آورده اند که متاسفانه صدمات زیادی به اسلام وارد کرده است .

مدیر کل سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه در پایان خطاب به کسانی که در داخل خواستار رابطه با آمریکا هستند گفت: جنگ آمریکا و غرب علیه اسلام و ایران تمامی ندارد زیرا غرب هدف خود را ترسیم کرده است و در راه رسیدن به آن از هیچ جنایتی دریغ نخواهد کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار