مسوول سازندگی بسیج دانشجویی بندرلنگه در گفتگو با بسیج:
سازندگی حلقه ای است که برخی مسوولان را دچار دلهره می سازد تا مبادا از بساط کاخ نشینی ذره ای گرد کوخ نشینی بر لباس شان آنها را بیازارد.
کد خبر: ۸۵۹۷۲۵۳
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹


نصیب شناسی مسوول سازندگی بسیج سازندگی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: سازندگی حلقه ای است که برخی مسوولان را دچار دلهره می سازد تا مبادا از بساط کاخ نشینی ذره ای گرد کوخ نشینی بر لباس شان آنها را بیازارد.

وی گفت: بشاگرد منطقه ای حاشیه ای در بندر لنگه است که آسیب ها و معضلات متعددی دارد، در غالب تیم سازندگی توانستیم بیش از 7 خانوار بی بضاعت، اتحاد بین اهل تسنن و تشیع که بسیار برای مردم جذابیت داشته است، انجام امورات عمرانی مثل غسالخانه، ترمیم مدارس، ترک اعتیاد خانواده های دچار شده بلاخص کودکان بی گناهی که در این دام افتاده اند، با تفکر بسیجی نجات داده که خود مبلغ عملی برای سایرین در منطقه هستند.

شناسی در ادامه افزود:دولت در چارچوب اجرایی خودش از مدیران جهادی بهره لازم نبرده و این ضعف نبود تفکر جهادی، رفع محرومیت زدایی در بین برخی مسوولین موجبات آسیب های فراوانی برای حاشیه نشینان شده است.

این مسوول بسیج سازندگی در خاتمه اشاره کرد: مناطق محروم از امکانات دولتی محروم اند ولی از منابع خدادادی سرشار که می توان با رویکرد اقتصاد مقاومتی و منابع سرشاری که خداوند نهان داشته با مدیریت بسیجی و تفکر جهادی اقتصاد کشور را150سال جلوتر برد، این که برخی اقتصاد مقاومتی را به ریاضتی تعبیر می کنند اشتباه گفتاری نیست بلکه دست های پشت پرده ای است تا از روند اجرایی آن که منافع اش برای عوام است جلوگیری کند.

ارسال نظرات