خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه ناحیه میامی گفت: اقتدار بسیج و بسیجیان در دوران دفاع مقدس برهمگان نشان داده شد و دشمنان پس از مشاهده اقتدار ایران اسلامی در جنگ سخت،جنگ نرم را در پیش گرفتند و در این راه بسیج نقش خود را به‌خوبی ایفا می‌کند.
کد خبر: ۸۵۹۷۲۵۸
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی، سرهنگ غلامرضا فلاحتی در جمع بسیجیان شهرستان میامی اظهار داشت:اقتدار بسیج و بسیجیان در دوران دفاع مقدس بر همگان نشان داده شد و دشمنان پس از مشاهده اقتدار ایران اسلامی در جنگ سخت،جنگ نرم را در پیش گرفتند و در این راه بسیج نقش خود را به‌خوبی ایفا می‌کند.

وی گفت :هفته بسیج از روز جمعه 29آبان ماه با قرائت دعای ندبه در شهرستان میامی آغاز شد و بیش از 80برنامه فرهنگی با رویکردهای مختلف در شهرستان میامی به انجام خواهد رسید.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه میامی تصریح کرد:برگزاری11نشست بصیرتی، برپایی نمایشگاه‌های مختلف فرهنگی، فراخوانی بسیجیان،شجره طیبه صالحین از مهم‌ترین برنامه‌ها در هفته بسیج هست.

فلاحتی گفت:طرح دجال واره یکی از طرح‌های مهم درزمینهٔ جمع‌آوری ماهواره‌ها است که تاکنون تأثیر خوبی در جمع‌آوری ماهواره‌ها در سطح جامعه شده است.

وی خاطرنشان کرد:شبکه روشنگری بسیج که در سطح کشور فعالیت دارد،چاپ کتاب‌های مختلف درزمینهٔ شهدا و دفاع مقدس، فیلم و مستند و جشنواره فیلم مقاومت از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی بسیج هست.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه میامی در پایان به اهمیت شجره طیبه صالحیم در انجام برنامه‌های فرهنگی اشاره کرد و افزود:ذر کشور بیش از 33هزار حلقه تربیتی صالحین در جهت کارسازی برای انقلاب اسلامی و با مدیریت سرگروه‌های صالحین در سراسر کشور فعالیت می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها