دادستان عمومی و انقلاب ساوجبلاغ:

قاتلان پیرزن 74 ساله در ساوجبلاغ بازداشت شدند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ساوجبلاغ از بازداشت دو متهم به قتل که یکی اقدام به قتل یک پیرزن 74 ساله و دیگری که همسر خود را به قتل رسانده بود در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۹۷۲۸۷
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، به‌نقل از دادگستری استان البرز، حسن جهانشاهلو از دستگیری دو متهم به قتل در این شهرستان خبر داد و درباره جزئیات یکی از آن‌ها که در روستای کهریزک این شهرستان پیرزن 74 ساله در اثر خفگی به قتل رسیده بود اظهار داشت: فردی 30 ساله به نام «ج-ص» که اعتیاد به مواد مخدر داشت اقدام به قتل یک خانم 74 ساله کرده بود که در حین خروج از مرز به مقصد ترکمنستان بازداشت شد.

وی افزود: متهم انگیزه قتل را مالی عنوان کرده و گفته چون اطلاع داشته مقتول 600-700 هزار تومان وجه نقد در منزل نگهداری می‌کند به منزل وی مراجعه کرده و در حین سرقت پیرزن را به قتل می‌رساند.

دادستان عمومی و انقلاب ساوجبلاغ درباره جزئیات دیگر قتل رخ داده در این شهرستان که در روستای ملک آباد شهر چهارباغ اتفاق افتاد و در آن فرد اقدام به قتل همسر خود کرده بود گفت: مرد قاتل که بلافاصله بازداشت شد، گفته است که نسبت به رفتارهای همسرش مشکوک بوده و تصمیم به قتل وی گرفته است.

وی با اشاره به اینکه هر دو متهم اکنون در بازداشت به سر می‌برند، از جمع‌آوری جزئیات و رسیدگی به این پروندها در دادسرای شهرستان ساوجبلاغ خبر داد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار