نشست روشنگری و بصیرت افزایی در مسجد داشچیلار اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۹۷۳۱۱
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴

ارشد عیسی پور، مسئول بسیج مهندسین صنعتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردبیل، گفت: دراولین روز از هفته مبارک بسیج نشست بصیرت و روشنگری با شرکت مهندسین عمران و معماری و مهندسین صنعت و معدن برگزار شد.

وی هدف از برگزاری نشست های بصرتی را آشنائی نسل جوان بخصوص دانشجویان و جوانان با اهداف بسیج بیان کرد و افزود : تحقق سخنان حضرت امام راحل و معظم رهبری نخستین هدف از برگزاری نشست های بصیرتی است و استقبال جوانان از این برنامه ها نشان از عشق و علاقه نسل سوم به انقلاب اسلامی است.

عیسی پور در ادامه افزود: دیدار با خانواده شهدا و غبار روبی مزار شهدا و تجلیل از مقام شامخ شهدا از دیگر برنامه های بسیج مهندسین استان در هفته بسیج است.

در ادامه شهروز اقراری، مسئول بسیج مهندسین عمران و معماری نیز در گفتگو با خبرنگار ما گفت: هدف از این نشست ها عمل به فرامین مقام معظم رهبری در راستای تقویت و ترویج روحیه و رفتار بسیجی در بین جوانان است، جوانانی که با روحی لطیف و پاک و در عین حال با قدرت و استقامت در مقابل هجمه های دشمن ایستادگی کرده و از انقلاب و خاک این مملکت دفاع کرده و می کنند و در همین راستا در صددیم با طراحی سایتی علاوه بر اطلاع رسانی بموقع و سریع به سئوالات و شبهات جوانان پاسخ دهیم.


ارسال نظرات