فرمانده سپاه ناحیه لنده گفت: ولایت فقیه مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی بوده و وظیفه بسیج حراست و پاسداری از این دستاورد عظیم در سطوح مختلف است.
کد خبر: ۸۵۹۷۳۲۸
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۲

علی محمدی در جلسه شورای اداری شهرستان لنده با اشاره به اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی گفت: توجه به ماهیت و عملکرد انقلاب اسلامی در دهه‌های اخیر نشان از تحول و پیشرفت جامعه در ابعاد مختلف دارد.

وی افزود: تفکر و اندیشه بسیج ضامن حرکت و پویایی نظام در دهه‌های اخیر بوده که امروز دستاوردهای آن را در موضوعات مختلف علمی، هسته‌ای، پزشکی و ... به خوبی مشاهده می‌کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه لنده تصریح کرد: ولایت فقیه مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی بوده و وظیفه بسیج حراست و پاسداری از این دستاورد عظیم در سطوح مختلف است.

محمدی افزود: بسیج متعلق به یک گروه و یا حزب خاصی نیست و همه اقشار مختلف مردمی را در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و ... شامل می‌شود.

وی‌ خاطرنشان کرد: هر جا ایران اسلامی پیشرفت و تحولی داشته حضور بسیج و بسیجیان را شاهد بوده‌ایم.

فرمانده سپاه ناحیه لنده گفت: بسیج در دوران‌های مختلف درس خود را پس داده که مهمترین آن دوران دفاع مقدس و دفاع از کشور بوده که امروز حاصل آن سربلندی و سرافرازی و اقتدار ملت ایران در عرصه‌های مختلف می‌باشد.

محمدی در ادامه با اشاره به این تفکر که بسیج و بسیجی نباید در عرصه سیاست دخالت کند افزود: بسیج و بسیجی باید دارای بصیرت سیاسی باشد و در جامعه بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی در همه حوزه‌ها را سرلوحه کار خود قرار دهد.

وی یادآور شد: اگر بسیج از ورود به احزاب سیاسی منع شده به خاطر افراط و تفریط‌هایی است که در برخی احزاب دیده می‌شود و شاید این افراط و تفریط‌ها در برخی مواقع به جایگاه و شأن بسیج ضربه وارد کند.

فرمانده سپاه ناحیه لنده افزود: هرچند وجود احزاب مختلف سیاسی خود باعث تحرک و پویایی کشور می‌باشد ولی بسیج و بسیجی باید در معنای واقعی کلمه بتواند ظهور و بروز داشته باشد.

محمدی ابراز داشت: ما باید تعریف درست و صحیح از بسیج را در جامعه نشر دهیم و بدانیم بسیج به معنای تشکیل پرونده و یا صرفاً حضور در جایگاه خاصی نبوده بلکه هر شخصی در هر جایگاه و منصبی که قرار گیرد و بتواند در راستای تقویت نظام و خدمت به مردم اقدام کند بسیجی است.

ارسال نظرات