اجرای 30 برنامه مختلف در هفته بسیج لنده

فرمانده سپاه ناحیه لنده گفت: به مناسبت هفته بسیج بیش از 30 برنامه مختلف گرامیداشت این هفته در لنده برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۹۷۳۳۸
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۰

علی محمدی با اشاره به آغاز هفته بسیج گفت: در هفته بسیج با رویکرد بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی به اقشار مختلف مردم ده‌ها برنامه در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج اجرایی خواهد شد.

وی افزود: حفظ بصیرت و هوشیاری آحاد مختلف از مهمترین وظایف ما بوده که سعی شده با برنامه‌ریزی دقیق در این شرایط حساس برنامه‌های خوبی جهت تدوام بصیرت و آگاهی مردم برگزار شود.

فرمانده سپاه ناحیه لنده تصریح کرد: در اولین روز از هفته بسیج با حضور اقشار مختلف مردم همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی برگزار شده است.

محمدی به میقات صالحین اشاره و افزود: با حضور حلقات صالحین در نماز جمعه امروز میقات صالحین نیز برگزار خواهد شد.

وی به نشست‌های هیئت منتظران موعود و سرکشی از خانواده شهدا اشاره و خاطرنشان کرد: با حضور مسئولان شهرستان سرکشی از خانواده شهدا و جانبازان نیز در دستور کار قرار گرفته و در سطح پایگاه‌های مقاومت نیز نشست‌های استکبارستیزی نیز برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه لنده گفت: به مناسبت هفته بسیج مراسم یادواره شهدا با عنوان آبروی محله نیز در روز سه‌شنبه (3 آذر ماه 94) برگزار خواهد شد.

وی افزود: آبروی محله با هدف معرفی سردار شهید سید جان محمد موسوی‌نسب و در حسینه‌ای که به نام آن شهید بوده برگزار می‌شود که از همه مردم ولایتمدار و شهیدپرور جهت شرکت در این مراسم دعوت به عمل می‌آید.

وی به همایش اقتدار بسیج در روز 5 آذر اشاره کرد و گفت: در سالروز بسیج مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا و گردهمایی گردان‌های عاشورا و الزهرا(س) در سپاه ناحیه نیز برگزار می‌شود.

ارسال نظرات