مسئول معاونت نظارت نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل:
هر کشوری در بحران های خود به مردم نیاز دارد و هنر مدیریت یک کشور این است که مردم را با خود همراه کند.
کد خبر: ۸۵۹۷۳۳۹
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار مهدی اسماعیلی، مسئول معاونت نظارت و تایید صلاحیت نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در نشست روشنگری و بصیرت افزایی که به مناسبت هفته بسیج در مسجد داشچیلار برگزار شد گفت: امروز دومین روز از هفته دفاع مقدس است که روز بسیج، بصیرت و استکبار ستیزی نام گذاری شده است و همین سه کلمه دارای مفاهیم عظیمی هستند.

اسماعیلی در ادامه با تشریح مفاهیم بسیج، بصیرت و استکبارستیزی افزود: امام راحل زمانی دستور تشکیل بسیج مردمی را داد که هیچ نیازی به بسیج نداشتیم اما با گذر زمان و بعد از اندک مدتی شاهد تحولاتی عظیم بودیم، هر کشوری در بحران های خود به مردم نیاز دارد و هنر مدیریت یک کشور این است که مردم را با خود همراه کند و اما هنر امام (ره) چه بود؟ هنر امام راحل این بود که متفاوت عمل کرد و برخلاف دیگر کشور ها سازمان بسیج را تاسیس کرد و ذوق و شوق انقلابی مردم را در قالبی به نام بسیج مدیریت و منسجم نمود.

این مسئول تصریح کرد: اگر بصیرت و شناخت حق نباشد هیچ کس مسیر درست و راه حق را نمی تواند پیدا کند و با داشتن بصیرت جوانان بسیجی ما می توانند در لحظات حساس راه خود را بیایند.

وی در پایان سخنان خود گفت: فردی که بسیجی و بصیر است باید استکبار ستیز نیز باشد، استکباری که از کلمه مستکبر گرفته شده و اولین مستکبر تاریخ شیطان بود که از خداوند نافرمانی کرد و جوانان ما باید بدانند امروز شیطانی بزرگ با نام آمریکا وجود دارد که می خواهد روحیه انقلابی را از آن ها بگیرد و چون از راه دشمنی نتوانستند موفق شوند امروز  می خواهند از راه دوستی وارد شوند.

ارسال نظرات