خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه مراغه از برگزاری 44عنوان برنامه در هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۹۷۳۷۹
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، اکبر شالچی زاده در نشست خبری برنامه های هفته بسیج این شهرستان گفت: این برنامه ها در راستای معرفی فرهنگ بسیج و تقویت روحیه استکبار ستیزی و ایجاد آمادگی های لازم دفاعی و فرهنگی برای مقابله با تهدیدات نرم و سخت دشمنان اجرا می شود.
وی اظهار کرد: تقویت روحیه استکبار ستیزی، تبیین سیاست های اقتصاد مقاومتی و نقش بسیج در تحقق آن و نمایش اقتدار و آمادگی بسیجیان در قالب بسیج اقشار مختلف، از جمله رویکردهای اساسی در برنامه های هفته بسیج امسال است.
فرمانده سپاه مراغه ادامه داد: برگزاری زیارت های عاشورا در حوزه ها و پایگاه ها و مساجد، دیدار با خانواده های شهدا و برگزاری نشست های روشنگری با محوریت جنگ نرم و دجال واره از جمله برنامه های فرهنگی بسیج در این هفته است.
شالچی زاده بازدید و بهره برداری از طرح های اقتصاد مقاومتی، غبار روبی مزار شهدا و نیز حضور گسترده و منسجم در سالروز تشکیل بسیج را از جمله برنامه های شاخص این هفته عنوان کرد.
وی اضافه کرد: برگزاری نمایشگاه های فرهنگی و هنری، ویزیت رایگان پزشکی و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه های هفته بسیج شهرستان مراغه است
ارسال نظرات
پر بیننده ها