خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه سمنان:

فرهنگ بسیج، فراملیتی است

فرمانده سپاه ناحیه سمنان گفت: فرهنگ بسیج به صورت فرهنگی برتر فراملیتی شده است و از مرزهای جغرافیایی به سرعت عبور کرده است.
کد خبر: ۸۵۹۷۳۹۵
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، منصور شوقانی در نشستی که به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه و فرماندهان حوزه ها و اقشار بسیج در سالن جلسات سپاه ناحیه سمنان برگزار شد؛ اظهار داشت: مهمترین وظیفه ی بسیج و سپاه حفاظت از نظام و اهداف آن است.

فرمانده سپاه ناحیه سمنان خاطرنشان کرد: مناسبت ها بهانه ای هستند تا پیام انقلاب و پیام اسلام را به گوش جهانیان برسانیم و اقتدار ملت مسلمان را به رخ دشمنان بکشیم.

وی افزود: فرهنگ بسیج به صورت فرهنگی برتر، فراملیتی شده و از مرزها به سرعت عبور کرده است.

شوقانی با اشاره بر چگونگی برگزاری برنامه های هفته بسیج اظهار کرد: هفته بسیج باید جدی گرفته شده و برنامه های اجرایی در این هفته باید توأم با اتکار و خلاقیت باشد؛ چرا که ایجاد خلاقیت و ابتکار در برنامه ها موجب جذ بیشتر جوانان و نوجوانان می شود.

وی تصریح کرد: امسال به دلیل اعزام بسجیان به رزمایش الی بیت المقدس 4 در قم و همچنین اعزام راهیان سفر به کربلای معلی تجمع 5 آذر را نخواهیم داشت.

فرمانده سپاه ناحیه سمنان ادامه داد: در تمام برنامه های اجرایی باید بصیرت و شعور کار در نظر گرفته شده و فضاسازی مناسب با مناسبت های متقارن با این هفته در سطح شهر و پایگاه ها ایجاد شود؛ همچنین اصل استکبار ستیزی نیز یکی از دغدغه های بسیج است که باید در برنامه ها در نظر گرفته شده باشد.

در ادامه جلسه نیز تبادل نظر در خصوص اجرای برخی برنامه ها توسط فرماندهان حوزه های مقاومت صورت گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها