خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج سازندگی آذربایجان شرقی:

چرخه اقتصاد و تولید در کشور باید مردمی شود

خبرگزاری بسیج: مسئول بسیج سازندگی سپاه عاشورا، مردمی کردن اقتصاد و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی را از جمله رسالت های ذاتی نیروهای بسیج عنوان کرد.
کد خبر: ۸۵۹۷۳۹۷
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، سیدصفر قائمی در میانه با اشاره به این موضوع که بسیج همواره تکیه گاه امن و استوار نظام و انقلاب اسلامی ایران بوده است، گفت: نیروی نهفته در بسیج در مقابل هر گونه زیاده خواهی و ظلم ستیزی ایستادگی کرده است.

وی با بیان اینکه بسیجی تمام زندگی خود را وقف اسلام و ولایت می کند، اخلاص، تقوا، معنویت، ولایت مداری، ایثار و از خود گذشتی و شهادت طلبی را به عنوان شاخصه های اصلی یک بسیجی برشمرد و با اشاره به نقش پذیری نیروی بسیج در کشور در همه عرصه ها، اظهار داشت: امنیت حاکم در کشور مدیون نیروهای بسیج است.

قائمی با اشاره به تلاش های دشمنان در برهم زدن امنیت و ثبات کشور، بر گسترش فرهنگ بسیجی در کشورهای منطقه و مقابله و ایستادگی با گروهای تروریستی در خارج از مرزها تاکید کرد و افزود: امروز وظیفه و رسالت بسیجیان بسیار سنگین است و می باید با برنامه ریزی و بصیرت و همچنین وحدت، توطئه های دشمنان را تحت فرمان رهبر معظم انقلاب نقش برآب کنیم چراکه دشمن در صدد کمرنگ کردن تاثیر گذاری جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه عاشورا خدمات رسانی به قشر محروم جامعه را از جمله اهداف و برنامه های بسیج عنوان کرد و افزود: گروه های جهادی با فعالیت خود در جهت آبادانی و عمران هر چه بیشتر جامعه اسلامی، کار معنوی و اعتقادی خود را در پیش گرفته و ادامه خواهند داد.

وی فعالیت گروه های جهادی پزشکی و ارائه خدمات رایگان در مناطق محروم را به عنوان یکی از فعالیت های شاخص بسیج سازندگی عنوان کرد و اظهار داشت: استفاده از نخبگان کشاورزی و سازماندهی نیروها در آموزش کشاورزان نیز از دیگر برنامه های علمی بسیج سازندگی است.

قائمی تامین امنیت غذایی و گسترش صنایع تبدیلی با ارائه تسهیلات بانکی و نظارت بر تولید و فروش محصولات به منظور ایجاد اشتغال برای جوانان را از دیگر عملکرد بسیج سازندگی در سطح استان و شهرستان میانه عنوان کرد و با تاکید بر مردمی کردن اقتصاد کشور، گفت: بسیج سازندگی آماده حمایت از صنایع و بنگاه های زودبازده در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و رونق اقتصادی کشور و تولید داخلی در سایه تحریم های استکبار جهانی است و از مسئولان خواست تا مدیریت کشور را به سمتی حرکت دهند که از ظرفیت های مردمی و جهاد اقتصادی نهایت بهره برده شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها