یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس:

تفکر بسیجی یک جریان قوی در دنیا و در حال رقابت با سایر تفکرها است

به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس برای دانش آموزان دبیرستان امینی شهرستان بهاباد به بیان خاطرات رزمندگان در جنگ عراق علیه ایران پرداخت.
کد خبر: ۸۵۹۷۴۱۴
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهاباد: به مناسبت  گرامی داشت هفته بسیج  در آئینی که با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و فرمانده پایگاه شهید چمران و مدیر دبیرستان دوره اول امینی و دانش آموزان در محل سالن اجتماعا ت این آموزشگاه برگزار شد یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس به بیان خاطرات رزمندگان در جنگ عراق علیه ایران پرداخت.  

غلامحسین حداد یکی از یادگاران دوران دفاع مقدس خاطر نشان کرد: حفظ، ثبت و انتقال یاد و خاطره و ارزشهای این دوران از حیات نظام مقدس جمهوری اسلامی از وظایف اصلی تمام نهادها و ادارات و رزمندگان می باشد. ما امروز مدیون شهداء و ایثارگرانی هستیم که در سخت ترین شرایط نمام سرمایه های خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

وی افزود: خاطرات این بزرگ مردان عرصه جهاد و ایثارگری، امروزه با استقبال گسترده مردم به ویژه جوانان و نوجوانانی که روزگار جنگ تحمیلی را درک نکرده‌اند، مواجه شده است.

حدادگفت: رزمندگان دوران دفاع مقدس گنجینه هایی هستند که سینه هایی مالامال از خاطرات بیاد ماندنی 8 سال نبرد حق برعلیه باطل دارند و وظیفه ما به عنوان متولیان فرهنگی ثبت و ضبط این خاطرات به منظور انتقال به نسل های آینده است.

این رزمنده دفاع مقدس به تفکر بسیجی و نقش فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه اشاره کرد و گفت: نقش فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه بسیار مهم و یک جریان قوی وتاثیر گذار در دنیاست

وی با گرامیداشت هفته بسیج ضمن تبریک به بسیجیان گفت: تفکر بسیجی یک جریان قوی در دنیا و در حال رقابت با سایر تفکرها و به نمایش گذاشتن قدرت است که کانون این تفکر از امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری چشمه می گیرد.

این یادگار دفاع مقدس تصریح کرد: همه مردم بسیجی هستند و علت نامگذاری این هفته به صورت نمادین بوده و در حقیقت همه روزها به بسیج تعلق دارد؛ زیرا بسیجیان هر روز با فعالیت های خداپسندانه خود به کشور خدمت می کنند و نقش سپاه در این عرصه سازماندهی دادن به بسیج است و مهم ترین فضاسازی در عرصه معرفی بسیج، پرچم آن است که او را با پرچم های دیگر در همه عرصه های مقاومت متمایز می سازد.

وی با بیان اینکه اگر امروز کشور ما در دنیا حرفی برای گفتن دارد افزود: اگر امروز جمهوری اسلامی ایران در دنیا حرفی برای گفتن دارد به دلیل تفکر بسیجی است که در جامعه نهادینه شده است.

وی اظهار کرد: بسیج تفکر جریان ساز الهی است که براساس آیه های قرآن به مبارزه کفر می رود و برای پاسداری از دین از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کند. بسیج یادآور عزیزترین نهاد تاریخ انقلاب اسلامی است که به گفته امام خمینی(ره) شکل گیری آن از الطاف الهی به این ملت بود.

گفتنی است این  مراسم با همکاری پایگاه مقاومت شهید چمران و دبیرستان دوره اول امینی بهاباد برگزار شد

 

ارسال نظرات