خبرهای داغ:
مراسم یادواره 23تن از فرماندهان پایگاه های دهه70در مسجد عسگریه گنبد کاووس برگزارشد.
کد خبر: ۸۵۹۷۴۷۲
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان؛ حجت الاسلام انگیسه راوی دفاع مقدس کشور در مراسم یادواره 23تن از فرماندهان پایگاه های دهه70در مسجد عسگریه شهرستان گنبد کاووس اظهار کرد:انسانها از نظر خداوند به دو دسته تقسیم میشوند یک دسته بنام ابنا و فرزندان دنیا تلقی میشوند و اینان درطول زندگی خود به دنبال کسب مقام ثروت و ارزشهای دنیوی هستند و زمانی که از دنیا وی میروند زود فراموش میشوند.

وی افزود:عده دیگر ابنا وفرزندان اخرت محسوب میشوند و اینان برای رضای خدا از جان مال و فرزندان خود میگذرند و دلبستگی به ارزش های دنیوی ندارند به همین سبب سالیان سال از انان یاد میشوند.

حجت الاسلام انگیسه در مورد شهید و شهادت گفت:وقتی این افراد از جان و مال خود میگذرند و برای رضای خدا به مقام شهادت میرسند و روح انان به اسمان پرواز میکند شعاع شهادت این افراد سالیان سال در بین انسانها تششع مینماید و حتی کسانی که به ارزش شهید و شهادت واقف نیستند برای این افراد ارزش و احترام قائل هستند.

راوی دفاع مقدس ادامه داد:عزاداری برای امام حسین(ع)قابل احترام است ولی در کنار این عزاداری باید شأنیت حقیقی و دائمی این امام همام را بشناسیم و بتوانیم فرزندان خود را در این مسیر تربیت نمائیم.

هیئت های عزاداری زیادی در سطح کشور وجود دارد که ما توانستیم چند نفر سرباز امام زمان (عج)در این هیئت ها پرورش دهیم.

وی گفت:حتما نباید انسان در زمان جنگ خود را برای شهادت آماده نماید و در زمانی که جنگ نیست به فکر شهادت نباشد بلکه باید تلاش شود رفتار و منش ما در جهت رضای خدا و شهادت گونه باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها