سرپرست اداره ورزش و جوانان نیر:

ورزشکاران و مربیان بدمینتون نیر نیازمند آموزش هستند

ورزشکاران و مربیان رشته بدمینتون در نیر نیازمند آموزش و ارتقا سطح کیفی خود هستند.
کد خبر: ۸۵۹۷۴۸۹
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، اکبر نگاهی، سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نیر در نشست مشترک با اعضا هیات بدمینتون شهرستان نیر گفت: بدمینتون از رشته های پرطرفدار در شهرستان محسوب می شود و این اداره برای حفظ طرفداران و علاقمندان این رشته درصدد تقویت هیات، بویژه مربیان این رشته است.

وی اظهار کرد: اداره ورزش و جوانان شهرستان نیر در صورت ارائه برنامه و تقویم ورزشی مناسب از سوی هیات، می تواند در زمینه خرید تجهیزات، اعزام نفرات برای طی دوره های آموزش مربیگری، برگزاری مسابقات انتخابی شهرستان، بدمینتون بازان نیر را حمایت نماید.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نیر گفت: برای انسجام بیشتر تمرینات بدمینتون بازان نیر و بهره برداری از حضور پرشور این علاقمندان هیات می تواند با جذب مربیان موجود نسبت به تشکیل و آماده سازی تیم منتخب اقدام نماید.

در این نشست خلیل بهلولی رییس هیات بدمینتون شهرستان نیر ضمن ارائه گزارشی از عملکرد هیات بدمینتون گفت: ورزشکاران این رشته درصورت حمایت می توانند به سطوح بالاتر ارتقا یافته و صاحب عناوین معتبری شوند.

وی افزود: تلاش می کنیم برنامه ای منظم برای برگزاری تمرینات، جذب مربی و برگزاری مسابقات ارائه کنیم و البته انتظار داریم در تامین منابع مالی و تجهیزات اداره ورزش یاریگر ما باشد.

ارسال نظرات