خبرهای داغ:
معاون سازندگی ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) سپاه استان قم :
معاون سازندگی ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) از بهره‌برداری از چند طرح محرومیت‌زدایی در هفته بسیج خبر داد و گفت: یکی از این طرح‌ها مسجد صاحب الزمان(عج) روستای مرادآباد شهر قنوات است.
کد خبر: ۸۵۹۷۵۲۴
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حکمت‌الله محمد میرزایی طی سخنانی با اشاره به آغاز هفته بسیج، از اجرای برنامه‌های مختلف در این هفته خبر داد و اظهار کرد: در این هفته چندین برنامه در حوزه‌های اقتصاد مقاومتی، محرومیت‌زدایی و اردوی جهادی برگزار خواهیم کرد.

وی با اشاره به افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی در نقاط مختلف استان در این هفته، ابراز کرد: یکی از این پروژه‌ها مسجد صاحب الزمان(عج) روستای مرادآباد شهر قنوات است که با اعتبار 50 میلیون تومان، از سوی قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) احداث شده است.

معاون سازندگی ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) سپاه استان قم با اشاره به اینکه قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) در بحث محرومیت‌زدایی در روستاها و مناطق محروم در احداث اماکنی مانند مساجد، حسینیه، کتابخانه و اماکن ورزشی مشارکت می‌کند، ادامه داد: در این هفته همچنین چند همایش اقتصاد مقاومتی در حوزه‌های مقاومت به همراه برپایی نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی برپا می‌شود تا شرکت‌ کنندگان در دوره‌های آموزشی از نزدیک با محصولات تولید شده در این عرصه آشنا شوند.

میرزائی از اعزام حلقه‌های صالحین به اردوهای یک روزه بسیج سازندگی خبر داد و ابزار کرد: 70 نفر از جهادگران بسیجی خواهر در قالب اردوهای یک روزه به یکی از روستاهای بخش قنوات برای هرس علف‌های هرز و جمعی از جهادگران بسیجی برادر نیز برای ساماندهی انبارها و پاکسازی کارگاه‌های عمرانی به مسجد مقدس جمکران اعزام خواهند شد.

وی در پایان از اعزام طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی به همایش تهران خبر داد و خاطرنشان کرد: در بحث اقتصاد مقاومتی افراد نخبه که توانستند در این عرصه به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کنند به عنوان افراد موفق و الگو به سازمان بسیج سازندگی معرفی شدند که این افراد در همایش کشوری شرکت خواهند کرد.



ارسال نظرات