خبرهای داغ:
معاون فرهنگی سپاه پاسداران:

ایران هرگاه به آمریکا اعتماد کرده پیشرفتش متوقف شده است

سردار حسین نجات اظهار داشت: اگر امروز ایران اسلامی در منطقه دارای قدرت و پیشرفتی است مرهون تلاش دانشمندان و مردم این مرز و بوم است ایران هروقت به آمریکا اعتماد کرده سبب توقف پیشرفتش شده است.
کد خبر: ۸۵۹۷۵۳۴
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خوزستان:

سردار حسین نجات معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  با بیان اینکه دشمن در بحث نفوذ به دنبال تغییر در باور مردم و اثر گذاری بر روی مسئولان ایرانی است، اظهار داشت: در بُعد نخست آنها به دنبال القای این نظر هستند که روحیه انقلابی مردم ایران برای مقابله با استکبار ثمری نداشته و رسیدن به رفاه و آسایش مردم ایران در گرو تعامل با غرب و پذیرفتن فرهنگ غربی است.

وی افزود: دشمن در پی القای این موضوع به مسئولان است که پیشرفت ایران مشروط به تعامل با غرب و آمریکا است و ایران و آمریکا منافع مشترکی در جهان دارند.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: بررسی مواضع ایران و آمریکا نشان می‌دهد که ما هیچ سود مشترکی با این کشورمستکبر نداریم و امروز انها به دنبال تقویت تروریست‌ها در خاورمیانه و ایران به دنبال ریشه کن کردن تروریسم است.

وی بیان کرد: البته آمریکا در ظاهر داعیه دارمبارزه با تروریسم است اما تروریسم از نظر این کشور مستکبر حزب الله لبنان وفلسطینیان است و ایران حامی تروریسم در صورتی که ما معتقدیم داعش و رژیم منحوس صهیونیستی تروریسم هستند؛ این موضوعات نشان می‌دهد که ایران و آمریکا هیچ نفع مشترکی در جهان با هم ندارند.

سردار نجات گفت: باید توجه داشت که اگر امروزایران اسلامی در منطقه دارای قدرت و پیشرفتی است مرهون تلاش دانشمندان و مردم این مرز و بوم است و ایران هروقت به آمریکا اعتماد کرده سبب توقف پیشرفتش شده است.

وی با بیان اینکه اقدامات فرهنگی انقلاب اسلامی همیشه فعال بوده است، اظهار داشت: امروز گفتمان انقلاب اسلامی در اکثر کشورهای اسلامی مورد قبول واقع شده و همه خواهان خروج آمریکا از صحنه هستند و در برخی دیگراز کشورها توانستیم آمریکا را بیرون کنیم که این نشان از فعال بودن گفتمان فرهنگی انقلاب اسلامی است. البته در برخی موضوعات دشمن تهاجماتی داشته و ما دفاع کردیم ولی باید توجه داشت که دفاع هم لازم است.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بااشاره به وظایف جوانان در دوران تهاجم فرهنگی تأکید کرد: باید فطرت جوانان حزب الهی را با آموزش و سازماندهی توانمند کنیم تا با استفاده از حضور فعال آنها درفضاهای هنری، فرهنگی و مجازی به دشمن تهاجم کنیم.

وی با بیان اینکه احتمال نفوذ در همه بدنه‌های اجتماعی و سیاسی وجود دارد، عنوان کرد: احتمال نفوذ در بین آدم‌های ساده اندیش زیاد است و هر چه بصیرت افراد کمتر است احتمال نفوذ در آنها بیشتر می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها