فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع):

روحیه استکبارستیزی بسیج همراه با معرفت باشد

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) تنها نسخه شفابخش دولت‌ها در برابر بحران‌ها و حوادث را تفکر بسیجی دانست و گفت: اگر روحیه استکبارستیزی بسیج حفظ شود، راه نفوذ استکبار بسته خواهد شد لکن روحیه استکبارستیزی بسیج باید همراه با معرفت باشد.
کد خبر: ۸۵۹۷۵۵۷
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مرتضی کشکولی در دیدار کارکنان و بسیجیان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) با نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: مأموریت‌های سپاه در دو بخش است بخش اول عرصه‌های سخت، نیمه سخت و نرم و بخش دوم شامل عمق‌بخشی داخلی و خارجی می‌باشد.

وی با بیان این‌که تنها نسخه شفابخش دولت‌ها در برابر بحران‌ها و حوادث، تفکر بسیجی است، افزود: بسیج ما امروز آرام آرام جهانی می‌شود و منشأ ظهور قدرت مردمی است و تمام نقشه‌های دشمنان را برآب کرده است.

کشکولی تقویت دستگاه‌های حاکمیتی و پُر کردن خلأها را وظیفه بسیج دانست و عنوان کرد: بسیج هرجا که لازم باشد ورود پیدا می‌کند لیکن در کار دستگاه‌ها دخالتی ندارد کما اینکه روحیه بسیجی یک آرمان است که تلاش کار و آزادگی می‌خواهد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان حلقههای صالحین را یکی از کارهای سپاه برای عمق‌بخشی داخلی به بسیجیان دانست و افزود: ما  ده‌ها هزار حلقه صالحین در ابعاد معرفتی، سیاسی، تربیتی و مهارتی داریم که نقش این حلقه‌ها در عمق‌بخشی داخلی بسیار مهم است.

وی با بیان این‌که کار فکری از دیگر کارهای بسیج است، اظهار کرد: در این راستا مجمع عالی بسیج با حضور 6 هزار نخبه بسیجی به‌صورت یک اتاق فکر در سطح استان تشکیل شده که ویژگی این اتاق فکر بسیج این است که خارج از هرگونه صنف سیاسی بوده و می‌تواند تمام مشکلات استان را بررسی و به‌صورت مکتوب به دولتمردان و نمایندگان مجلس ارائه کند.

کشکولی با بیان این‌که اقتصاد مقاومتی با اصلاحی که رهبری داشتند در جامعه جا افتاده است، ادامه داد: سال گذشته در سپاه لرستان در ده عرصه اقتصاد مقاومتی 26 میلیارد تومان هزینه شد که این هزینه باعث ایجاد 1435 شغل پایدار در سطح استان شد و در سال‌جاری نیز 30 میلیارد تومان در عرصه‌های اقتصاد مقاومتی هزینه خواهد شد که در صورت همکاری دولت و بانک‌ها این مقدار به دو برابر افزایش پیدا خواهد کرد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان خمیرمایه بسیج را استکبارستیزی دانست و عنوان کرد: روحیه استکبارستیزی بسیج باید صیانت شود زیرا اگر روحیه استکبارستیزی بسیج  حفظ شود راه نفوذ استکبار بسته خواهد شد لکن روحیه استکبارستیزی بسیج باید همراه با معرفت باشد.وی با بیان این‌که در لرستان 51 گردان بسیجی بیت المقدس، 9 گردان امام حسین(ع) برای جنگ‌های دفاعی و چندین گردان امام علی(ع) برای مباحث امنینی  داریم، گفت: در مجموع 61 گردان سازمان یافته بسیجی در سطح سپاه استان آمادگی کامل را دارا هستند.

ایسنا


ارسال نظرات
آخرین اخبار