خبرهای داغ:
شعار هیهات منذاله یک شعار راهبردی برای بسیج است
کد خبر: ۸۵۹۷۵۷۰
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین نوروزی نماینده ولی وفقه در سپاه حر  خراسان رضوی ضمن تبریک به مناسبت ففرارسیدن هفته بسیج گفت:هیهات منذاله یک  شعار راه بردی برای بسیج است که دو اصل دارد یک اصل آن این است که مومن باید وجودش سرشار از یاد خدا باشد.

وی ادامه داد:اصل دوم آن داشتن روحیه مقاومت است، و ماباید همگی سوژه شناس باشیم و سوژه دست دشمن ندهیم در دوسال گدشته بارها گفتیم که دشمن بر روی سوژه اقتصادی کشور ما تمرکز خواهد کرد و همین گونه نیز شد و الان دارند در داخل جامعه و بیرون از  جامعه بر روی آن کار می کنند و آمریکا را به عنوان نجات دهنده اقتصاد ما معرفی می کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه خراسان رضوی با بیان این که این افراد به دنبال وابسته کردن اقتصاد کشور هستند اضافه کرد: برخی می خواهند اقتصاد مانند دهه هفتاد  باشد و به هنگام که آنها تصمیم گرفتند  ثروتشان را از کشور خارج کنند یک شبه اقتصاد ما رکود خواهد کرد.

نوروزی ضمن بیان اینکه خیلی ها هستند که در اتاق فکر لندن و آمریکا نشسته اند و نمی خواهند ما قسمتی از واقعه عاشورا را درک کنیم افزود:این موضوع درک روحیه صبر از واقعه عاشورا است، نمی خواهند ما روحیه مقاومت داشته باشیم.

وی عنوان کرد:ما باید با مطالعه تاریخ از آن درس بگیریم، پیغمبر بیش از 71 جنگ داشت و چرا در یکی از آنها شکست خورد، چرا در جنگ احد درشکست پیغمبر (ص) و حضرت علی (ع) جانباز شدند و حمزه سید الشهدا نیز شهید شدند، دلیل آن این بود که دیده بانهای آن جنگ اشتباه کردند و عرصه را خالی کردند.

نوروزی خاطر نشان کرد:دیده بانهای ما باید خیلی هوشیار باشند و بدانند که چه طور می شود دشمنی که منفورترین نزد ملت ایران است به  میزان زیادی در حق ملت ظلم کرده است الان به فکر ملت ما باشد.

وی تصریح کرد:مداکره با این دشمن نتیجه خوبی نخواهد داشت زیرا در یمن نیز چنین اتفاقی افتاد و نتیجه عکس داشت، در آنجا حوثی ها در کنار ارتش تمامی یمن را گرفتند و گفتند که توافق کنیم شمال یمن را به شیعیان حوثی  دادند و جنوب را به اهل تسن حراک بعد از چند شب جریان سعودی عربی حمله کردند و جنوب را گرفتند و آنجا نیز پایگاه القاعده و داعش شد.

وی در پایان با بیان اینکه باید از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیرو های مسلح قدردانی کنیم گفت: با وجود سردار سلیمانی ها است که دشمن و تکفیری ها فکر تعرض به تمامیت عرضی کشور را ندارند و با شناختی که از شهدا و مردم خراسان شمالی دارم و با وجود شهید محمد زاده ها هیچ وقت دشمن فکر نفوذ به کشور را نخواهد داشت.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها