خبرهای داغ:
فرماده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشرویه: به فرموده رهبر انقلاب اسلامی، بسیج برای جوانان شور آفرین، برای دوستان امیدآفرین و برای دشمنان بیم آفرین است.
کد خبر: ۸۵۹۷۵۹۳
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، سرهنگ فرح بخش ثانی در همایش مشترک ائمه جمعه، جماعات،هیئت امنای مساجد،فرماندهان حوزه پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان بشرویه با اشاره به نقش بسیج در جامعه بیان کرد: به فرموده رهبر انقلاب اسلامی، بسیج  برای جوانان شور آفین ، برای دوستان امید آفرین و برای دشمنان بیم آفرین است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  سپاه بشرویه گفت: بسیج دارای  کارنامه ای درخشان از  ابتدای انقلاب تا کنون بوده و بعد از به پایان رسیدن هشت سال دفاع مقدس تکامل پیدا کرد.

وی با اشاره به فعالیت های بارز بسیج در عرصه های مختلف هم گفت: نهاد مقدس بسیج بعد از  درخشش در  هشت سال  دفاع مقدس،نقش آفرینی های زیادی در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی ، اجتماعی ، امنیتی ، دفاعی و فرهنگی دارد.

فرحبخش خاطر نشان کرد: بسیج در خنثی سازی  فتنه 88 نقش بسزایی داشته و روز به روز بر عزت و افتخار بسیج افزوده می شود.

فرمانده سپاه بشرویه با تقدیر از بسیجیان گفت: امروز بسیجی بودن یک افتخار بزرگ است و باید گام های موثری در جهت ترویج فرهنگ بسیجی برداشته شود.

وی در ادامه از مساجد به عنوان کانون  پیشرفت بسیج یاد کرد و گفت: خواستگاه اصلی و کانون پیشرفت بسیج از مساجد است وباید تلاش شود تا سنگر مساجد با حضور پایگاه های مقاومت ،تکاپو  ورونق بیش از گذشته داشته باشد.

فرحبخش با تاکید بر برخود محبت آمیز با جوانان و جذب آنان به سوی مساجد هم گف:بهره گیری از تجربه های جامعه روحانیت هم گفت: امروز دشمنان اسلام با ترفند های مختلف قصد دارند اعتقادات جوانان را از بین ببرد و وظیفه همه ما برخورد خوب با جوانان و جذب  حداکثری آنان به سمت مساجد است.

فرمانده سپاه بشرویه افزود: خوشبختانه فعال شدن حلقه های صالحین در مساجد باعث افزایش جذب جوانان شده و امیدواریم با استقرار روحانیون در تمام مساجد این روند ادامه داشته باشد.

وی در پایان بر حضور گسترده بسیجیان در برنامه های مختلف هفته بسیج تاکید کرد و گفت: همایش بزرگ  گرامیداشت علامه جلیل القدر ملاعبدالله بشروی از برنامه های اولیه و شاخص بسیج است که فردا شب در محل هیئت سادات الحسینی بشرویه برگزار خواهد و امید است بسیجیان با حضور گسترده ای در این مراسم شرکت کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها