فرماندار تفت:

بسیجی چون دل در گرو رضای حضرت دوست دارد نصرت الهی با او است

بسیج در هر زمان و مکان، آماده خدمت رسانی به میهن عزیز اسلامی است و در این مسیر الهی و خداپسندانه از هیچ کوششی فرو گذار نخواهد کرد.
کد خبر: ۸۵۹۷۶۱۸
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از تفت: "محمود زارع رشکوییه” در این پیام با گرامیداشت فرا رسیدن هفته بسیج، آورده است: بسیج، شجره طیبه‌ای است که از برکات عظیم آن، امنیتی پایدار است که در سایه سلحشوری و فداکاری های بسیجیان سرافراز در دوران هشت سال دفاع مقدس حاصل آمده است، دوران متعالی‌ای که عزیزترین فرزندان این مرز و بوم با تقدیم جان شریف خویش، عزت و افتخاری ماندگار را برای انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به ارمغان آورده و گام های مسلمین جهان را در تحقق آرمان های متعالی اسلام ناب محمدی(ص) استوار نمودند.

فرماندار تفت در ادامه آورده است: بسیج همواره در برابر تهدیدات دشمن ایستاده است و همچون ستاره ای در درخشش است لذا خدمت به بسیج یک افتخار می باشد و همگان وظیفه دارند در مسیر تقویت بسیج که متعلق به آحاد ملت و در مسیر خدمت به مردم شریف است همه توان خویش را به کار گیرند . وی افزوده است: بسیجی چون دل در گرو رضای حضرت دوست دارد برای همیشه پیروز است و نصرت الهی با او خواهد بود.

زارع با اشاره به نیازهای کنونی کشور در عرصه های مختلف، به نقش بسیج در تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقطع حساس کنونی پرداخته و آورده است: بسیج در هر زمان و مکان، آماده خدمت رسانی به میهن عزیز اسلامی است و در این مسیر الهی و خداپسندانه از هیچ کوششی فرو گذار نخواهد کرد.

وی با اشاره به نقش بسیج در عرصه های فرهنگی افزوده است: بسیج به ویژه در حوزه توسعه فرهنگی تحت منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) اقدامات بزرگی را به انجام رسانده و در این عرصه سرنوشت ساز، دست به اقدامات زیربنایی زده است.

فرماندار تفت با اشاره به گفتمان اقتصاد مقاومتی ادامه داده است: بسیج در تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی)   تلاش نموده است تا با ورود سازنده و موثر خود به موضوع اقتصاد مقاومتی یاریگر امین دولت در این عرصه خطیر باشد.

وی در پایان با گرامیداشت هفته بسیج از همه دستگاههای اجرای خواسته است تا در گرامیداشت این مناسبت مشارکت فعال داشته باشد.

 

ارسال نظرات