فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: محیط پاک اسلامی در طرح های تفرجگاهی اجرایی شود.
کد خبر: ۸۵۹۷۶۳۰
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، سردار محمد عبدالله پور امروز در همایش تجلیل از فعالان فرهنگی در طرح های سالم سازی سواحل و تفرجگاه های منتخب سپاه قدس گیلان در سالن شهید یعقوب یوسفی اظهار کرد: دریا زمانی که برای جمهوری اسلامی تبدیل به تهدید می شد، سپاه وارد عمل شد تا این تهدید را به فرصت تبدیل نماید.

وی با بیان اینکه سپاه حاضر است طرح هایی مانند طرح بسیجیان و طرح تفرجگاهی دریا را به بسیجیان واگذار کند، افزود: هدف کلی سپاه این است که فضایی در اختیار بسیجیان قرار دهد که مردم بتوانند از آن به درستی استفاده کنند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه وقتی دولت حاضر به سرمایه گذاری در این طرح ها نیست، سپاه بخشی از سرمایه خود را در این طرح ها قرار داده است، گفت:  افراد تا قبل از متاهلی می توانند فی سبیل الله کار کنند اما وقتی متاهل شدند باید با قناعت و هزینه های کمتر زندگی خود را مدیریت کنند.

سردار عبدالله پور با بیان اینکه افراد بسیجی می توانند در این طرح ها در آمد حداقلی درآورند، تصریح کرد: در تابستان حدود 15 میلیون مسافر وارد گیلان می شود که همه این افراد حدودا به دریا می روند و بسیجیان می توانند از این پتانسیل برای درآمدزایی در طرح های تفرجگاهی بهره ببرند.

وی با بیان اینکه مردم نیاز به نظافت، بهداشت، سرسبزی، صوت ملایم  و رفتار مناسب دارند که اگر این کارها در تفرجگاه ها صورت نگیرد کسی در این طرح ها حضور پیدا نمی کند، خاطرنشان کرد: زمانی طرح های تفرجگاهی زنده هستند که در آن رفت و آمد صورت بگیرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان اظهار کرد: اگر فرد و یا گروهی بسیجی اقدام به آمادگی برای پذیرش طرح های  تفرجگاهی کردند فرماندهان سپاه ناحیه به سپاه قدس گیلان اطلاع دهند.

سردار عبدالله پور افزود: هر بسیجی که در این طرح ها کار می کند باید به افکار امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و ارزش های مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران پایبند باشد.

وی با بیان اینکه این طرح ها به افراد بسیجی که بیکار هستند تحویل داده می شود، گفت: محیط پاک اسلامی باید در طرح ها اجرا شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان تصریح کرد: کل ساحل های استان گیلان 260کیلومتر است که حدود 250 طرح در آن می تواند اجرا شود که اگر بسیجیان قادر باشند این تعداد طرح را اجرایی نمایند دیگر کسی نمی تواند در سواحل دریا فساد راه بیندازد.

 

ارسال نظرات