معاون فرهنگی اجتماعی سپاه قدس گیلان گفت: برنامه های فرهنگی در 22 طرح ساحلی و تفرجگاهی توسط سپاه گیلان اجراش د.
کد خبر: ۸۵۹۷۶۵۲
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، سرهنگ عنایت رضایی پور صبح امروز در همایش تجلیل از فعالان فرهنگی در طرح های  سالم سازی سواحل و تفرجگاه های منتخب سپاه قدس گیلان اظهار کرد: اجرای برنامه های تفرجگاهی در گرمای تابستان یک همت بسیجی می خواهد.

وی با بیان اینکه معاونت فرهنگی در راستای برنامه های ابلاغی یک سری برنامه ها ای بومی محلی را رصد و پی گیری می کند، افزود: در همین راستا برنامه های مقابله با تهاجم فرهنگی توسط معاونت فرهنگی انجام می شود.

 معاون فرهنگی اجتماعی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه طرح پیامبر اکرم(ص) در مناطق شمالی انجام می شود، گفت: در حوزه تخریب مراتع فرهنگ سازی صورت گرفته تا اینکار صورت نگیرد.

رضایی پور با اشاره به ایجاد دهکده های فرهنگی، تصریح کرد: در این راستا مراکزی ایجاد می شود تا افراد بسیجی به راحتی بتوانند با خانواده های خود در آنجا حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه از اهداف سپاه ترویج فرهنگی غنی اسلامی و احیای سنت های بومی و محلی است، خاطرنشان کرد: رد و بدل کردن پیام های فرهنگی و ترویج علم و معروفات از مهمترین مباحث این حوزه است.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه 22 طرح تفرجگاهی و ساحلی شناسایی و اجرا شده است، اظهار کرد: یک سری کارگاه های آموزشی برای مسئولان فرهنگی و هنرمندان طرح‌ها برگزار و وظایف آنها ابلاغ شد.

رضایی پور با بیان اینکه از 23 خرداد با رمز یا بقیه الله این طرح ها اجرایی شد، افزود: برای طرح های ساحلی 200متر و طرح های تفرجگاهی 150 متر فضاسازی تبلیغی شده بود.

وی گفت: 22طرح فرهنگی به تفرجگاه ها ابلاغ شد که جنگ شادی، مسابقات ورزشی، برپایی غرفه های حجاب و عفاف، پاسخ به شبهات، سخنرانی های کوتاه معرفتی بصیرتی، ایستگاه سلامت، دستگاه بلوتوث، رایدو ساحل و ... جزئی از برنامه های ابلاغی است.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه قدس گیلان تصریح کرد: مهمترین مباحث برگزار شده در تفرجگاه ها به حاشیه راندن اراذل و اوباش و ایجاد آرامش در بین خانواده ها است.

 

ارسال نظرات