خبرهای داغ:
با حضور سردار غیاثی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع):
صبح امروز در دومین روز از گرامیداشت هفته بسیج، سالن چند منظوره 9دی مجموعه سپاه پاسداران شهرستان بشرویه با حضور فرمانده سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی افتتاح شد.
کد خبر: ۸۵۹۷۶۵۸
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج خراسان جنوبی در دومین روز از گرامیداشت هفته بسیج، سالن چند منظوره 9دی مجموعه سپاه پاسداران شهرستان بشرویه با حضور فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) افتتاح شد.

در ابتدای مراسم سرهنگ فرحبخش ثانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشرویه با گرامیداشت  سی و ششمین سالروز هفته بسیج، هدف از احداث این سالن ورزشی را بهره مندی جوانان شهرستان از فضاهای فرهنگی و ورزشی برشمرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشرویه افزود: اواخر سال 91 ساخت این پروژه با زیر بنای یک هزار متر آغاز شده و در مجموع بالغ بر  300 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

وی خاطر نشان کرد: اعتبار هزینه شده از محل اعتبارات مهندسی سپاه استان می باشد.

فرحبخش با تقدیر از همکاری خوب شهرداری و اداره راه و شهرسازی در جهت ساخت این سالن چند منظوره گفت: سالن 9دی از بزرگترین سالن های ورزشی فرهنگی شهرستان بشرویه محسوب می شود و امید است با همکاری بیشتر شرکت گاز، مشکل گاز رسانی به این مجموعه نیز مرتفع گردد.

فرمانده سپاه بشرویه همچنین کمک به ساخت رختکن در سالن 9 دی را خواستار شد و گفت: نبود رختکن از کمبود های  این سالن می باشد که همکاری مسولان را می طلبد.

وی در ادامه با اشاره به راه اندازی کارگاه های اقتصاد مقاومتی در سال جاری هم گفت: از ابتدای سال تا کنون مبلغ  6میلیارد530میلیون ریال تسهیلات برای راه اندازی 37 کارگاه زودبازده اقتصاد مقاومتی به متقاضیان داده شده است.

فرحبخش خاطر نشان کرد: این تعداد کارگاه در عرصه های مختلفی از جمله پرورش زنبور عسل، پرورش دام سبک و سنگین، پرورش ماهی، بوقلمون، شترمرغ، تولید قارچ خوراکی،احیاء صنایع دستی، احیاء باغات فعال شده و با هدف اشتغال زایی و تحقق اقتصاد مقاومتی راه اندازی شده است.


{$sepehr_album_2496}
ارسال نظرات
پر بیننده ها